30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door Robin »

Gisteren ochtend en middag naar Ekeren geweest voor foto's te maken wat al heel lang geleden was.
Ik moet wel zeggen ondanks dat het blijkbaar slecht gaat met B-Cargo zijn toch merendeels van de treinen goed gevuld en zeer lang.
Het was ook zeer lang geleden dat ik paar keer moest lopen voor de trein uit de andere richting ook te hebben, sinds de crisis was dat niet meer het geval :mrgreen:.

Ook was er de primeur om de slijptrein op foto te hebben, met dank aan mijn bron ;).
Hierbij een uitgebreid verslag.
graag jullie mening :).

1 Afbeelding 2 Afbeelding 3 Afbeelding 4 Afbeelding 5 Afbeelding 6 Afbeelding 7 Afbeelding 8 Afbeelding 9 Afbeelding 10 Afbeelding 11 Afbeelding 12 Afbeelding 13 Afbeelding 14 Afbeelding 15 Afbeelding 16 Afbeelding 17 Afbeelding 18 Afbeelding 19 Afbeelding 20 Afbeelding 21 Afbeelding 22 Afbeelding 23 Afbeelding 24 Afbeelding 25 Afbeelding 26 Afbeelding 27 Afbeelding 28 Afbeelding 29 Afbeelding 30 Afbeelding 31 Afbeelding Hier nog een extra;
een filmpje van de trein in actie:
http://www.youtube.com/watch?v=QNSlgHybxnc
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Trammist

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door Trammist »

Heel mooie foto's ! :D
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door Stef »

Knappe foto's & filmpje. Het is de eerste keer voor mij dat ik die slijptrein in actie zie :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dentheo
Berichten: 8175
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door dentheo »

Komt DLC met die autotrein gewoon door de keerlus rond het noord om naar Linkeroever te kunnen rijden vanuit richting Lier ??
Theo
Groeten vanop de Heide
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door Robin »

dentheo schreef:Komt DLC met die autotrein gewoon door de keerlus rond het noord om naar Linkeroever te kunnen rijden vanuit richting Lier ??
ik zou het niet weten maar ik vond het wel raar toen ik die terug zag.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
OMC

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door OMC »

aha dan hebben wij u gezien op Antwerpen-Noord denk ik :) wij waren met z'n drietjes en hebben de Grizzly 104L ook eventjes gevolgd (nu ja, eventjes :lol: ) Mooie foto's heb je er kunnen van maken!
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: 30-01-2010 | Ekeren + Antwerpen Noord (slijptrein)

Bericht door Robin »

OMC schreef:aha dan hebben wij u gezien op Antwerpen-Noord denk ik :) wij waren met z'n drietjes en hebben de Grizzly 104L ook eventjes gevolgd (nu ja, eventjes :lol: ) Mooie foto's heb je er kunnen van maken!
buiten het personeel heb ik toch niemand gezien? wel 3 volwassene die over de brug van A12 gingen richting ekeren.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie