Hoi iedereen,
Laatste reed ik met een break van Halle naar Edingen rond 22U en ik zette de verschijners op en zag nog
minder dan met de gewone schijners. Echt schandalig.
Die lampen geven niets , verschijnen doen ze ook niet , het was mn eerste rit alleen en ik heb mn ogen uit mijn kop gekeken om deze rit veilig en op tijd af te handelen.
Het was precies of ik reed in een zwart gat.
Dat de vakbond daar nog niets op gezegt hebben dat vind ik raar want ik denk dat het op de meeste break
ook zo zal zijn.
Dit moet doorgegeven worden aan de vakbond of vergis ik mij.
Of zijn er ook nog andere machines of treinstellen die ook dit probleem hebben.
Graag jullie reactie
gtz
coco
de koplampen van een break schijnen weinig ,zichtbaarheid hm
Re: de koplampen van een break schijnen weinig ,zichtbaarhei
Ge hebt nog nooit met een 23 of zo gereden zeker? Die zijn nog erger.
Ik denk dat je ongemakkelijk gevoel, wegens beperkte zichtbaarheid, wel snel zal beteren naarmate je meer ervaring, dus betere lijnkennis, zal hebben.
Ik denk dat je ongemakkelijk gevoel, wegens beperkte zichtbaarheid, wel snel zal beteren naarmate je meer ervaring, dus betere lijnkennis, zal hebben.
Dit lijkt me eerder werk voor een werkplaats, verkeerd plaatsen van de lampen geeft het effect dat je bij groot licht minder ziet dan kleine.
Daar heeft een vakbond toch helemaal niets mee te makenCOCOKEN007 schreef: Dit moet doorgegeven worden aan de vakbond of vergis ik mij.
Graag jullie reactie

Is voor dat soort zaken het logboek niet meer het aangewezen instrument?
aangeven in logboek en in uw depot misschien.
Als ze verkeerd gemonteerd zijn geweest dan zie je misschien wel de toppen van de bomen ipv rails
.
Als ze verkeerd gemonteerd zijn geweest dan zie je misschien wel de toppen van de bomen ipv rails

-
Zij zouden normaal verplicht tzijn dit te behanddelen in de commisie veiligheid en hygiene als het een struktureel probleem lijkt.Shrek schreef:Daar heeft een vakbond toch helemaal niets mee te makenCOCOKEN007 schreef: Dit moet doorgegeven worden aan de vakbond of vergis ik mij.
Graag jullie reactie
Is voor dat soort zaken het logboek niet meer het aangewezen instrument?
Laat maar zijn, straks gaan ze er nog voor staken.
De vierledige met oude koplichten zijn stukken erger ... om dan nog maar te zwijgen van de Class 66, de baanlichten zijn eerder om gezien te worden dan om zelf te zien.
Bij de nieuwe generatie Class 66's is dit probleem echter wel verholpen zo schijnt.

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...