Heel interessant en goed, maar wel nogal veel subforums naar mijn aanvoelen. Het is toch niet nodig om alles in kleine subforums op te hokken, waar dan slechts een paar actieve topics in zijn? Je ziet het ook aan het aantal topics in sommige forums, soms nogal laag.
ik vind het hier juist binnen de grenzen, als je het forum opendoet zie je vrij snel alle onderwerpen, je moet ni te veel scrollen. want in de main al te veel onderverdelen zorgt enkel voor een grote lange lijst. dat bepaalde mensen nieuwe topics openen terwijl er geregeld al iets van bestaat is iets nefast dat je op elk forum bijna tegenkomt. ik probeer er zoveel mogelijk op te letten, doch echter ik kan niet elk bericht lezen.
Jeroen schreef:Zou men nu eens eindelijk willen kijken naar dat inlogprobleem, aub?
hoi jeroen
blijkbaar is het inlogprobleem niet algeemn aan de reacties te merken hier, dus ik vermoed niet dat de fout rechtstreeks aan het forum ligt (al ben ik een leek op dat vlak)
Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Klopt daar heb ik ook wel eens last van.
Het beste is dat alvorens je het bevel geeft voor verzenden, dat je je tekst selecteerd en copy(rechterklik muis) en indien de verzending niet lukt begin je van begin af en doe je plakken (paste ,coller) met de rechter muis klik. Dit verhinderd dat je de tekst opnieuw moet schrijven.