Gezocht voor MS Train Simulator
-
- Contacteer:
Gezocht voor MS Train Simulator
Hallo,
Frans M. is de route Oostende - Keulen aan het bouwen het stuk Oostende - Dilbeek (L50) en L50A tot in Ternat liggen er al (sporen & stations).
We zijn volop op zoek naar plannen en foto's (langs alle kanten) van stationsgebouwen die tussen Oostende - Gent - Brussel liggen, het station van Oostende telt ook nog mee;-)
En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Alvast bedankt,
Stijn D.C.
Frans M. is de route Oostende - Keulen aan het bouwen het stuk Oostende - Dilbeek (L50) en L50A tot in Ternat liggen er al (sporen & stations).
We zijn volop op zoek naar plannen en foto's (langs alle kanten) van stationsgebouwen die tussen Oostende - Gent - Brussel liggen, het station van Oostende telt ook nog mee;-)
En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Alvast bedankt,
Stijn D.C.
-
- Contacteer:
Re: Gezocht voor MS Train Simulator
Welke periode ben je aan het nabouwen?Stijn D.C. schreef: En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
In de jaren 80 zal die snelheid al wat lager liggen dan dat die nu ligt.

-
- Contacteer:
Da's 120 km/u.Stijn D.C. schreef:En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
- trainfreak
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
maar dan moet die afremmen naar 40km/h zeker (voor een doorrit)Tim schreef:Da's 120 km/u.Stijn D.C. schreef:En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Neen, doorrit is er ook aan 120 km/u!Stijn D.C. schreef:maar dan moet die afremmen naar 40km/h zeker (voor een doorrit)Tim schreef:Da's 120 km/u.Stijn D.C. schreef:En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?

-
- Contacteer:
Zijn er al Screenshots ?Stijn D.C. schreef:Hallo,
Alvast bedankt,
Stijn D.C.
Is de route erg gedetaileerd ? of een deel? lijkt me erg lange route om gedetaileerd te werkt te kunnen gaan , al hoewel de vragen gesteld hier in deze topic wijzen erop dat er met veel precisie te werk wordt gegaan.
-
- Contacteer: