Gezocht voor MS Train Simulator

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Stijn D.C.
Contacteer:

Gezocht voor MS Train Simulator

Bericht door Stijn D.C. »

Hallo,

Frans M. is de route Oostende - Keulen aan het bouwen het stuk Oostende - Dilbeek (L50) en L50A tot in Ternat liggen er al (sporen & stations).

We zijn volop op zoek naar plannen en foto's (langs alle kanten) van stationsgebouwen die tussen Oostende - Gent - Brussel liggen, het station van Oostende telt ook nog mee;-)

En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?

Alvast bedankt,

Stijn D.C.
Stijn D.C.
Contacteer:

Hallo,

Ben nog vergeten vragen,

de bordjes met de 3 letters die een station aankonigen die dikwijls aan bovenleidingspalen hangen, weet iemand daar de afmetingen van of heeft iemand daar foto's van? het is om deze in 3D te kunnen maken voor MSTS.

Alvast bedankt,
Bert

Re: Gezocht voor MS Train Simulator

Bericht door Bert »

Stijn D.C. schreef: En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Welke periode ben je aan het nabouwen?
In de jaren 80 zal die snelheid al wat lager liggen dan dat die nu ligt. :wink:
Stijn D.C.
Contacteer:

Frans bouwt hem volgens de recentste lijnfiches
Tim

Bericht door Tim »

Stijn D.C. schreef:En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Da's 120 km/u.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Stijn D.C. schreef:Frans bouwt hem volgens de recentste lijnfiches
Klopt niet helemaal, voor Merelbeke vb is hij wat afgeweken van de lijnfiches en heeft hij nu een actuelere status.
Met mijn hulp :P :wink:
Stijn D.C.
Contacteer:

Dat is zoveel te beter :D
Stijn D.C.
Contacteer:

Tim schreef:
Stijn D.C. schreef:En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?
Da's 120 km/u.
maar dan moet die afremmen naar 40km/h zeker (voor een doorrit)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Stijn D.C. schreef:
Tim schreef:
Da's 120 km/u.
maar dan moet die afremmen naar 40km/h zeker (voor een doorrit)
Neen, doorrit is er ook aan 120 km/u! :wink:
Stijn D.C.
Contacteer:

En op spoor 11?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Stijn D.C. schreef:En op spoor 11?
Dit geldt enkel voor spoor 10 en 12, want dat zijn de twee hoofdsporen van L50a. Spoor 11 is maar aan 40 km/u.
Steven

Bericht door Steven »

idd enkel spoor 12 en 10 (momenteel beperkt aan 60 voor deze laatste) alle andere zijn 40
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Stijn D.C. schreef:Hallo,

Frans M. is de route Oostende - Keulen aan het bouwen het stuk Oostende - Dilbeek (L50) en L50A tot in Ternat liggen er al (sporen & stations).

We zijn volop op zoek naar plannen en foto's (langs alle kanten) van stationsgebouwen die tussen Oostende - Gent - Brussel liggen, het station van Oostende telt ook nog mee;-)

En dan heb ik nog een vraagje, als een trein van L50A komt in FGSP dan zie ik vanop spoor 2 dat deze nogal tamelijk snel het station binnenrijdt, kan me iemand zeggen tegen hoeveel km/h deze FGSP mag binnen rijden a.u.b.?

Alvast bedankt,

Stijn D.C.
Zijn er al Screenshots ?

Is de route erg gedetaileerd ? of een deel? lijkt me erg lange route om gedetaileerd te werkt te kunnen gaan , al hoewel de vragen gesteld hier in deze topic wijzen erop dat er met veel precisie te werk wordt gegaan.
Stijn D.C.
Contacteer:

De routebouw zit in zijn begin fase, Frans legt eerst alle sporen, perrons en seinen aan, de scenery volgt later :wink:
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

Stijn D.C. schreef:De routebouw zit in zijn begin fase, Frans legt eerst alle sporen, perrons en seinen aan, de scenery volgt later :wink:
oh ok veel succes !!
Plaats reactie