Even voorstellen: Koplopermau

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Koplopermau

Even voorstellen: Koplopermau

Bericht door Koplopermau »

Hallo allemaal,

Ik ben Koplopermau en ik ben afkomstig uit Nederland. Ik ben inmiddels 20 jaar en fanatiek treinspotter. Ondanks dat ik het erg druk heb met mijn studie probeer ik toch wel redelijk vaak treinen te gaan spotten en helaas heb ik de pech dat ik in Alkmaar woon (Noord Holland, die grote kop linksboven), waardoor er over de spoorlijn waar ik woon geen vaste goederentreinen komen en er qua internationaal verkeer al helemaal niets te beleven is.

Ik wil tijdens de komende zomervakantie met de auto danwel trein een rondje Europa doen door België, Frankrijk en Duitsland om te gaan spotten en ik hoopte hier voor de Belgische kant wat informatie te kunnen vinden. Jullie horen dus nog van me! :mrgreen:

Ik ben op onder andere YouTube en Flickr te vinden (even ongegeneerd reclame maken! :mrgreen: ) als jullie wat van mijn werk willen zien.

Ik hoop hier een leuke tijd te hebben! :)

Groetjes van de noorderburen,
Koplopermau
TrainzDr3ver

Re: Even voorstellen: Koplopermau

Bericht door TrainzDr3ver »

De regio Brussel/Antwerpen/Gent/Leuven is vooral de moeite als je veel treinen wilt zien :)
ijzeren rijn 82

Re: Even voorstellen: Koplopermau

Bericht door ijzeren rijn 82 »

de site van B Foto is ook leuk
hier staan fotostekken per lijn ! en zie je ook wat er paseert
http://www.bfoto.be/lijnen.php
drukke lijnen voor goederen zijn ; Antwerpen-hasselt-Montzen-aken , Antwerpen-Gent , Leuven-Mechelen-Gent , Atuse-Meuse lijn , Luik-Namen
Plaats reactie