Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

Wat is jouw idee van een toffe nieuwjaarsmeet?

Peiling eindigde op 18 jan 2008, 12:57

gezellig een rondje treinen
4
22%
gezellig een middagje spotten
5
28%
gezellig babbelen vanachter een pintje
2
11%
gezellig van alles een beetje
7
39%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Fles

Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Fles »

Geef hier aan wat je leuk zou vinden. :)

Voor de volledigheid: dit is het vervolg op de Animo-check :)
Laatst gewijzigd door Fles op 04 jan 2008, 13:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Wover

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Wover »

Gezellig een rondje treinen en gezellig keuvelen bij Steven thuis zie ik allebei zitten :).
Bert

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Bert »

Voor mij mag het vanalles een beetje zijn. :)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Steven »

dat voorstel van 'bij Steven iets te doen' slaagt op een BBQ gelijk vorige meetings en zou ni echt meer op nieuwjaar slagen maar eerder rond pasen zijn. schrap die keuze dus uit het lijstje aub :-) aangezien het een totaal ander concept is dan uw voorstel.
Fles

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Fles »

Okee :) Oh, dan moet wel iedereen opnieuw stemmen blijkbaar. Nou ja, democratie is tof ;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Steven »

Fles schreef:Okee :) Oh, dan moet wel iedereen opnieuw stemmen blijkbaar. Nou ja, democratie is tof ;)
hehe das de consequentie van de pol he. nu vraag je wel wat iedereen graag doet, maar je gaat nog niet precies weten wie intresse heeft in uw voorstel he ;-) ik had de rollen eerder omgedraaid, voorstel doen en zien hoeveel kandidaten er intresse in hebben, maar dat kan je nog na deze poll natuurlijk.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Steven »

voor mij blijft het dus een beetje vanalles, voor de eerste drie feiten heb ik al vaste vrienden en een mijn agenda geraakt daar jaarlijks genoeg mee gevuld :-)
Trainspotterke

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:dat voorstel van 'bij Steven iets te doen' slaagt op een BBQ gelijk vorige meetings en zou ni echt meer op nieuwjaar slagen maar eerder rond pasen zijn. schrap die keuze dus uit het lijstje aub :-) aangezien het een totaal ander concept is dan uw voorstel.
Wel, ik ben ook eerder van het concept eens gezellig met mekaar tafelen. :wink:

Wie de foto's wil zien van de eerste forum-bbq in 2005, kan deze via volgende link bekijken. :wink:
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=12&t=912&start=0
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door treinbruno »

Ik zou een rondje treinen wel leuk vinden (en eventueel tussendoor wat spotten)

Wat ik vaak doe als rondje (en wel leuk is) met de EC's

fbmz - libramont 13:09 - 15:09 EC iris : I6 - sbb-cff-ffs materieel EC

libramont - arlon via virton 15:51 - 17:18 (MW41 :oops: ) :s wel een leuk lijntje

arlon - fbmz 17:23 - 19:51 EC vauban I6 - sbb-cff-ffs materieel EC/groene rijtuigen

:idea: :arrow: is enkel tijdens de week mogelijk

2 go pass ritten (rail pass) XXXXX - virton
virton - XXXXX
Afbeelding
Trainspotterke

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Trainspotterke »

Wat later in 2005, een paar maanden na de bbq bij Kurt te Deinze, was er ook nog een hgbtf-uitstapje naar het depot van Kinkempois! :wink: Op het programma stond toen een geleid bezoek door de volledige stelplaats, cabineritten met een 77 en een bezoek aan het plaatselijk spoormuseum, een mooi initiatief van één van de forumleden (Mark7758). :wink:

Foto's:
http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=12&t=1282&start=0
Fles

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Fles »

treinbruno schreef:Ik zou een rondje treinen wel leuk vinden (en eventueel tussendoor wat spotten)
Wat ik vaak doe als rondje (en wel leuk is) met de EC's
Kijk, da's enthousiast :lol: Ben benieuwd hoe haalbaar zoiets vanuit (en vooral terug naar) Utrecht Centraal is, maar op een vrijdag kan het denk ik wel. Moet ik wel vrij regelen qua werk zeg maar. Hoop bordjes, hoop kilometers... ;)
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Accelerat »

Fles schreef:
treinbruno schreef:Ik zou een rondje treinen wel leuk vinden (en eventueel tussendoor wat spotten)
Wat ik vaak doe als rondje (en wel leuk is) met de EC's
Kijk, da's enthousiast :lol: Ben benieuwd hoe haalbaar zoiets vanuit (en vooral terug naar) Utrecht Centraal is, maar op een vrijdag kan het denk ik wel. Moet ik wel vrij regelen qua werk zeg maar. Hoop bordjes, hoop kilometers... ;)
Rondje EC kan makkelijk, vertrek 13:09 in FMBZ en 13:18 in FBN. :wink:
enrico8509

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door enrico8509 »

eens gezellig spotten is goed vind ik
Nekvin

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Nekvin »

Een keertje naar het spoorwegmuseum in CW Mechelen is ook altijd leuk, zo lang het er nog staat
Fles

Re: Nieuwjaarsmeeting: Ideetjes?

Bericht door Fles »

Nekvin schreef:Een keertje naar het spoorwegmuseum in CW Mechelen is ook altijd leuk, zo lang het er nog staat
Als dat op de nominatie staat om gesloten te worden dan verdient dat de voorrang ja :idea: Ik ken het helemaal niet :? Kun je er eens wat meer over vertellen? En vinden de anderen dit ook een goed idee? :)
Gesloten