Met zo een reactie bewijs je inderdaad dat je nog veel moet leren, inderdaad...Stijn91 schreef:
Hoe meer een mens weet hoe beter (soms toch), vanuit Oudenaarde, kan het nog van verder, waarom komt die niet gewoon vanuit Aalst of Geraardsbergen, dat is om problemen vragen.
Ongewone samenstelling.
Re: Ongewone samenstelling.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Re: Ongewone samenstelling.
Als die van Aalst of Geraardsbergen komt kan dat evengoed problemen geven. Niets is perfect. Zelfs als die persoon van om de hoek moet komen is dat geen garantie om zonder problemen te zitten.Stijn91 schreef:Hoe meer een mens weet hoe beter (soms toch), vanuit Oudenaarde, kan het nog van verder, waarom komt die niet gewoon vanuit Aalst of Geraardsbergen, dat is om problemen vragen.Eimai schreef:Die komt van de 2315 uit Oudenaarde, maar waarom wil je dat allemaal toch weten?Stijn91 schreef:Mogelijkheden zijn IC2315 (vanuit Poperinge) of P8905 (vanuit Schaarbeek), meer kan niet, zeker niet als de TBG afriep rond half 6 dat er nog 5 min. moest gewacht worden omdat TB op andere trein zat.
Re: Ongewone samenstelling.
@Steven: klopt, er zal wel een reden voor zijn.
@overweg13: Tot 3,5 jaar geleden was een trein voor mij een trein, een loc was een loc. Ik stel voor dat ik verder doe met vragen te stellen en nog veel moet leren en dat jij verder goeie verslagen maakt van je trein- en busritten van je wandelingen.
@overweg13: Tot 3,5 jaar geleden was een trein voor mij een trein, een loc was een loc. Ik stel voor dat ik verder doe met vragen te stellen en nog veel moet leren en dat jij verder goeie verslagen maakt van je trein- en busritten van je wandelingen.
Re: Ongewone samenstelling.
P8007 Brussel-Luxemburg-Kortrijk reed vandaag uitzonderlijk met M4 in plaats van I10.
Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
In elk geval rijdt P8006 Schaarbeek-Oostende vanaf de nieuwe dienstregeling van december 2013 steeds met M4 in plaats van I10.
Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
In elk geval rijdt P8006 Schaarbeek-Oostende vanaf de nieuwe dienstregeling van december 2013 steeds met M4 in plaats van I10.
Re: Ongewone samenstelling.
Klopt, E7001/8007 rijden met 8x M4 ipv 9x I10. Is zo voorzien om deze altijd zo te rijden.everclear schreef:P8007 Brussel-Luxemburg-Kortrijk reed vandaag uitzonderlijk met M4 in plaats van I10.
Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
In elk geval rijdt P8006 Schaarbeek-Oostende vanaf de nieuwe dienstregeling van december 2013 steeds met M4 in plaats van I10.
Re: Ongewone samenstelling.
Ik heb inderdaad de indruk dat er momenteel geen I6'en meer "op pad" zijn op ons net.everclear schreef: Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
Re: Ongewone samenstelling.
Heeft waarschijnlijk te maken dat buitenlandse Prive bedrijven deze huren.Terminus schreef:Ik heb inderdaad de indruk dat er momenteel geen I6'en meer "op pad" zijn op ons net.everclear schreef: Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
Re: Ongewone samenstelling.
waar gaan die dan bollen?260689 schreef:Heeft waarschijnlijk te maken dat buitenlandse Prive bedrijven deze huren.Terminus schreef:Ik heb inderdaad de indruk dat er momenteel geen I6'en meer "op pad" zijn op ons net.everclear schreef: Een paar dagen geleden merkte iemand op dit forum op dat er in de EC's nu vooral I10 rijtuigen zaten ten koste van I6. Misschien komen die I10 van de 8007?
Re: Ongewone samenstelling.
Momenteel te vinden in Duitsland, HKX-treinen. (Hamburg- Keulen). Er bestaan al foto's van, ze hebben reclame op de zijkanten en missen het B-logo.
-
- Berichten: 587
- Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:33
- Locatie: Zwijndrecht NEDERLAND
Re: Ongewone samenstelling.
Zie Hier voor een aantal rijtuigen met de stickers.
Er zijn stuk of 15-20 heen gegaan ofzo?
Er zijn stuk of 15-20 heen gegaan ofzo?
Re: Ongewone samenstelling.
Daar kunnen ze dus wel deze mooie rijtuigen nog appreciëren...The_Knitter schreef:Zie Hier voor een aantal rijtuigen met de stickers.
Er zijn stuk of 15-20 heen gegaan ofzo?
Re: Ongewone samenstelling.
LHOON schreef:Daar kunnen ze dus wel deze mooie rijtuigen nog appreciëren...The_Knitter schreef:Zie Hier voor een aantal rijtuigen met de stickers.
Er zijn stuk of 15-20 heen gegaan ofzo?
tja hier in Belgie zetten ze liever een desiro in als IC trein Antwerpen- Oostende...
vraag is natuurlijk hoeveel betalen die Duitsers om zo'n rijtuig te huren
(ter info NS betaalde destijds zo'n 60000 Euro per jaar per rijtuig voor de rijtuigen K4.)
Re: Ongewone samenstelling.
Donderdag en vrijdag zag ik een rariteit staat in de bundel Sint-Niklaas Oost. Daar stond een HLE 18 + stuurstandrijtuig I11... Iemand een idee waarom die daar staat en wat ze ermee van plan zijn?
Re: Ongewone samenstelling.
Das voor de opleiding van de treinbestuurder van Sint-Niklaas voor met de T18 en I11 te kunnen rijden.Stef schreef:Donderdag en vrijdag zag ik een rariteit staat in de bundel Sint-Niklaas Oost. Daar stond een HLE 18 + stuurstandrijtuig I11... Iemand een idee waarom die daar staat en wat ze ermee van plan zijn?
Re: Ongewone samenstelling.
Ok, bedankt. Het is dus duidelijk dat die i11'en hier blijvers zijn. Ben blij, doet mij aan 10 jaar geleden denken toen ze alleen de IC G verzekerden. Toen ze verdwenen is het hier jaren eenheidsworst geweest op de IC's: AM96.