Of punten met nummertjes die ze dan moeten verbinden? Of in het groot erbij 'Binnen de lijntjes kleuren!'Brent schreef:Wat ze zou afschrikken : grote zwart omrande vierkanten met opschrift: "SPUIT HIER GRAFFITI" dan zal de lol d'r wel snel af zijn denk ik
Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
kika schreef:Of punten met nummertjes die ze dan moeten verbinden? Of in het groot erbij 'Binnen de lijntjes kleuren!'Brent schreef:Wat ze zou afschrikken : grote zwart omrande vierkanten met opschrift: "SPUIT HIER GRAFFITI" dan zal de lol d'r wel snel af zijn denk ik
Re: Modernisering Breaks
De gemoderniseerde 313 en de "oude" 348 waren samen op pad: eerst gespot omstreeks 8.23u met IC 2627 (Antwerpen-Mechelen-Leuven) en kort daarna (8.39u) met IC 2608 (in de andere richting).
Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
Re: Modernisering Breaks
En? goed verlopen?HijDieHetWeet schreef:Het gaat hier toch over de Breaks?
383 zou, indien de proefrit goed verloopt, CW Mechelen verlaten op 28/4.
Re: Modernisering Breaks
Is de 383 dan het 6de gemoderniseerde exemplaar dat buiten komt of mis ik er nog eentje?
308
313
379
380
...
308
313
379
380
...
- Dieselfreak
- Berichten: 2066
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Modernisering Breaks
Het is omgekeerd: op 16/3/10 kwam de vernieuwde 380 in dienst, op 3/9/10 de 378.b-loc schreef:20/10/09: 308
16/3/10: 378
3/9/10: 380
22/2/11: 391
31/3/11: 313
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Modernisering Breaks
Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.
-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?
Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?
Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
Re: Modernisering Breaks
Soms is het wel wat te veel, zeker voor iemand die elke dag die trein neemt. Niettemin is het wel een goed systeem, zo word elke halte afgeroepen en de kans dat je uw halte mist is kleiner.wbrm schreef:Ik heb een paar vragen i.v.m. de Televic SIV in de gemoderniseerde breaks.
-Wanneer wordt het systeem in gebruik genomen?(of wordt al op sommige relaties gebruikt?)
-Roept het systeem automatisch om en is dat dan ook te horen in een niet gemoderniseerde Break?
Een tijdje geleden zat ik in een M5m en ik vind het systeem goed werken. Er wordt minder info getoond dan in de M6/I11/MS96 maar die hebben dan geen automatische omroep.
Re: Modernisering Breaks
Hoe kan het nu te veel zijn, het automatisch aankondigen is altijd bondiger dan wat TBG's zelf aankondigen.