FS ETR 700/FYRA V250
FS ETR 700/FYRA V250
Hallo,
Weet er iemand hoe de FYRA-stellen het doen in Italië?
Vindt er niets "Up-To-Date" over. Enkel van 2019 (dat ze in Italië gaan rijden).
Weet er iemand hoe de FYRA-stellen het doen in Italië?
Vindt er niets "Up-To-Date" over. Enkel van 2019 (dat ze in Italië gaan rijden).
Ciao Ciao
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 26 aug 2021, 12:47
- Locatie: Denderleeuw
Re: FS ETR 700/FYRA V250
er zijn video's van mensen dat hem pakken op yt, dat kan je al een idee geven, niet over betrouwbaarheid mss maar wel bvb dat ze vrij luid zijn (vanwege een transformator denk ik?) en dat dat de kwaliteit van de rit naar beneden trekt.
Het feit dat je niets in de media vindt is juist iets positiefs? De Fyra zelf stond vaak genoeg in de kijker en we weten hoe dat eindigde.
Re: FS ETR 700/FYRA V250
Volgens een bericht op de Draaischijf zouden er in Slovenië proefritten met de ETR700 bezig zijn.
Gespeculeerd wordt over een inzet op Milaan - Ljubljana.
Gespeculeerd wordt over een inzet op Milaan - Ljubljana.
Re: FS ETR 700/FYRA V250
Als dat als bijkomende verbinding gedacht is, waarom niet, maar hopelijk niet ter vervanging van de comfortabele IC-rijtuigen van EC Emona...
Re: FS ETR 700/FYRA V250
EC Emona rijdt door naar Wenen en heeft dus 15 kV nodig; zo'n vaart zal het niet lopen . Maar ik deel wel je hoop op een aanvullende trein, want het is nodig in die regio.
Re: FS ETR 700/FYRA V250
Hangt er wat vanaf, de EC Emona zou ook opnieuw in Ljubljana beperkt kunnen worden zoals voorheen.
-
- Berichten: 2516
- Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
- Locatie: Landen
- Contacteer:
Re: FS ETR 700/FYRA V250
Artikel is blijkbaar bijgewerkt, bedankttrainlovertje schreef: ↑17 mei 2023, 19:36Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/V250?wprov=sfla1 voor verdere details.
Ciao Ciao