Ongewone samenstelling.
Re: gewijzigde samenstelling.
Ook overbezetting op E567, die uit een klassiek stel bestond i.p.v. twee.
Re: gewijzigde samenstelling.
E1642 bestond niet uit M6 met HLE18, maar één gemoderniseerd klassiekske. Dit wegens technische problemen. Motorstel 999 vertrok uiteindelijk naar het Antwerpen aan de kust met tachtig minuten vertraging.
Re: gewijzigde samenstelling.
Vandaag rijdt er een ram I11en op de verbinding Gent-Genk. Oa op de 2205,2230 en 2211.
Re: gewijzigde samenstelling.
jens123: P8951 (FLS-FGRA) is op dit moment met 2 klassieke stellen, maar wat gaat men dan doen met L5217? Als je weet dat men 1 stel van P8951 nu gebruikt voor L5217.
Re: gewijzigde samenstelling.
De 8951 blijven 2 klassiekjes, die wij in FGRA beëindigen waarna wij een uur reserve zitten in FGRA.Stijn91 schreef:jens123: P8951 (FLS-FGRA) is op dit moment met 2 klassieke stellen, maar wat gaat men dan doen met L5217? Als je weet dat men 1 stel van P8951 nu gebruikt voor L5217.
De 5217 zal sowieso met een desiro zijn, maar van waar die komt, kan ik niet zeggen aangezien wij die trein niet meer doen.
Re: gewijzigde samenstelling.
Er zit al enkele dagen in 1 stam een I6A op de lijn Luik-Luxemburg, wat volgens mij toch al weer enige tijd geleden is.
-
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 20:26
- Locatie: Erembodegem Terjoden
- Contacteer:
Re: gewijzigde samenstelling.
Ik zag gisteren (30/11/2013) in Brussel-Noord op de IR n 3337 2x AM86s rijden. Ik dacht dat één of 2 breaks waren in het weekend of ben ik verkeerd? Ik heb ze zien rijden als ik zat in de in IC A 539.




Re: gewijzigde samenstelling.
Nee, op die IR (en de gekoppelde L Brussel - Mechelen) zijn die Sprinters nu al enige tijd te zien. Geen idee waarom overigens, de broodnodige capaciteitsuitbreiding wordt er alvast niet mee bereikt.BVG1988 schreef:Ik zag gisteren (30/11/2013) in Brussel-Noord op de IR n 3337 2x AM86s rijden. Ik dacht dat één of 2 breaks waren in het weekend of ben ik verkeerd? Ik heb ze zien rijden als ik zat in de in IC A 539.

Re: gewijzigde samenstelling.
Rijden al met 2 HLE 18 + 10 M6 (200 km/u) (1A + 1BD + 1A + 7B) ipv 1 HLE 18 + 12 I11 TD (200 km/u)
>>> op woesndag 04.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
(samenstelling 12 I11 van E 543 op 03.12.2013 wordt reserve Oostende)
>>> op donderdag 05.12.2013 : E 529, E 509, E 536, E 516 en E 543
>>> op vrijdag 06.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
>>> op zaterdag 07.12.2013 : E 529, E 509, E 536, E 516 en E 543
>>> op zondag 08.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
enz. t.e.m. zaterdag 14.12.2013
>>> op woesndag 04.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
(samenstelling 12 I11 van E 543 op 03.12.2013 wordt reserve Oostende)
>>> op donderdag 05.12.2013 : E 529, E 509, E 536, E 516 en E 543
>>> op vrijdag 06.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
>>> op zaterdag 07.12.2013 : E 529, E 509, E 536, E 516 en E 543
>>> op zondag 08.12.2013 : E 506, E 533, E 513, E 540 en E 520
enz. t.e.m. zaterdag 14.12.2013
-
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 20:26
- Locatie: Erembodegem Terjoden
- Contacteer:
Re: gewijzigde samenstelling.
Ik heb gezien dat de 1832 en de 1864 in dienst waren de E513. De trein reed op schema. 





Re: gewijzigde samenstelling.
IC 1540 reed vandaag met twee breaks (ik moest toch ook even in mijn ogen wrijven) i.p.v. 2 AM96.
Re: gewijzigde samenstelling.
Zijn dat de materieelveranderingen die langzaam instromen voor de wijziging op 15 december ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: 06 dec 2011, 14:55
- Locatie: Negenendertigzeventig
- Contacteer:
Re: gewijzigde samenstelling.
IR49xx rijdt met 2 breaks ipv 1 - zowel op zaterdag als op zondag.
Op zondag stond er geen breakje meer op spoor 2 van FTR.
Op zondag stond er geen breakje meer op spoor 2 van FTR.
-
- Berichten: 745
- Lid geworden op: 03 aug 2006, 21:51
Re: gewijzigde samenstelling.
Dag,
Vorige week meldden verschillende bronnen de inzet van een I11-stam op de IC K (Gent - Genk), wellicht als gevolg van de introductie van M6-materieel op de IC A. Weet iemand of de inzet van I11-rijtuigen op deze relatie permanent is? Zo ja, om welke ritten gaat het concreet? Zo neen, wat zal er dan (evt. na 15/12) wel gebeuren met de overtollige I11-rijtuigen?
Groeten,
Vorige week meldden verschillende bronnen de inzet van een I11-stam op de IC K (Gent - Genk), wellicht als gevolg van de introductie van M6-materieel op de IC A. Weet iemand of de inzet van I11-rijtuigen op deze relatie permanent is? Zo ja, om welke ritten gaat het concreet? Zo neen, wat zal er dan (evt. na 15/12) wel gebeuren met de overtollige I11-rijtuigen?
Groeten,