
Te donker voor foto's helaas.
http://www.youtube.com/watch?v=gMkrseSwZYo
Pakketje met CNL Wien -Amsterdam ?kars schreef:1. Naar het schijnt hebben de B-rijtuigen ook een aantal gebreken, gewacht wordt op onderdelen uit Oostenrijk.
En vandaag moet het na de eerste slag weer mis zijn gegaan: 9252 reed maar tot Roosendaal, 9257 reed helemaal niet.MaartendeJ schreef:Rijdt nu in de 9252!!!MaartendeJ schreef:staat ook al in het topic "gewijzigde samenstellingen", maar ook hier:
De statische omzetter is vrijdag in trein 9252 te Amsterdam Centraal defect geraakt van het A-rijtuig. Kan wel even duren. Verwacht pas woensdag in dienst...
Trein 9216 reed vanochtend met een Prio-stam; 9220 met IRM (uit de 14500 (Spits-IC Enkhuizen-Amsterdam C)).
Helaas loop je wat achterdentheo schreef:Pakketje met CNL Wien -Amsterdam ?kars schreef:1. Naar het schijnt hebben de B-rijtuigen ook een aantal gebreken, gewacht wordt op onderdelen uit Oostenrijk.![]()
![]()
![]()
Dan is het dinsdag morgen in Amsterdam ....
I6 heeft dat toch? Je moet wel even zoeken voor je de tafeltjes vindtDieselfreak schreef: en in- en uitklapbare tafeltjes - dat is ook handig, dat moeten ze hier nog uitvinden.
Deze hebben jammer genoeg geen stopcontacten en dit is wel wenselijk.Shrek schreef:I6 heeft dat toch? Je moet wel even zoeken voor je de tafeltjes vindtDieselfreak schreef: en in- en uitklapbare tafeltjes - dat is ook handig, dat moeten ze hier nog uitvinden.
Zo, ik heb weer een nieuwe term in verband met treintechniek geleerd. Zou het geen goed idee zijn in "Algemeen" een sticky te plaatsen waarin alle termen verklaard worden die niet-ingewijden vaak niet begrijpen?Steven schreef:Dat noemen we verkanting