Pagina 38 van 38

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 18 dec 2012, 11:16
door Merijn
Zit daar een verschil in (kwestie van verzekering ook misschien?)?

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 18 dec 2012, 11:52
door Steven
Een commerciƫle stop betalen ze normaal meer dan een niet commerciƫle stop.

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 18 dec 2012, 15:55
door Asterix
Bijkomend: eenmaal ze passaigers beginnen meenemen, zitten ze 'vast' aan die regeling en kunnen ze niet van vandaag op morgen de boel anders organiseren.

Trouwens, die Thalys'en uit Oostende en Mons, hebben die veel succes?

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 18 dec 2012, 17:33
door rdv
Waarschijnlijk niet. Thalys moet het door groot onderhoud aan haar stellen met minder materiaal stellen, en om dit op te vangen werden de binnenlandse Thalysritten naar Oostende en Luik via Mons afgeschaft van nov2012 tem maart2013.

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 18 dec 2012, 18:10
door Retard
Jeroen schreef:Bijkomend: eenmaal ze passaigers beginnen meenemen, zitten ze 'vast' aan die regeling en kunnen ze niet van vandaag op morgen de boel anders organiseren.

Trouwens, die Thalys'en uit Oostende en Mons, hebben die veel succes?
Niet echt, enkel de vrijdagavond tot in Brugge...

Re: spoorlijn middenberm E19 Brussel-Mechelen-Antwerpen 25N

Geplaatst: 21 dec 2012, 00:58
door groentje
De dorsales zaten ongeveer voor de helft vol, alleen tussen Luik en Namen zat er meer personeel dan reizigers op. Vrij sterk, toch, voor een verbinding die maar 1x per dag rijdt, en al de hele vakantie was afgeschaft, en nu weer...