Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno
Berichten: 2405 Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore
Bericht
door treinbruno » 17 mar 2009, 23:28
Ik zou wel eens willen weten wat de meest geliefde treinzetels in belgie zijn
er is onderzoek naar gedaan dat harde bankjes het best zijn, maar dat vind ik dus helemaal niet waar.
mijn lievelingsbankjes zijn:
I6, I10, AM96
je mag 3 opties kiezen
groentje
Berichten: 7506 Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ
Bericht
door groentje » 17 mar 2009, 23:36
I10m is voor mij top. De ICm-rijtuigen van de Benelux zijn een goede 2e, I11/MS96 is derde.
In 1e klasse blijft die volgorde, al volgt M4m op zijn kousenvoeten.
De klassieke bankjes zijn in mijn geval bijna altijd te laag om er gemakkelijk op te zitten.
Shrek
Berichten: 13022 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 18 mar 2009, 00:24
de harde zetels van de I11/96 bevallen mij wel, de I6 vind ik een ramp om in te zitten
Dietrich
Bericht
door Dietrich » 18 mar 2009, 08:30
Gen ervaring met I6 of I10, dus keuze gaat uit naar I11 of tussenrijtuig van Break.
melle
Bericht
door melle » 18 mar 2009, 15:36
Waarom staat MW41 er niet bij??
HLE 2302
Berichten: 2628 Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51
Bericht
door HLE 2302 » 18 mar 2009, 18:22
melle schreef: Waarom staat MW41 er niet bij??
omdat die zeker niet in aanmerking komen, integendeel.
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Bartjedj
Bericht
door Bartjedj » 18 mar 2009, 18:38
Op die manier krijg je geen eerlijke poll. Je moet alle opties openlaten, iedereen heeft zijn eigen mening.
Mijn favorieten:
Modern: I11, MS 96
Museum: M2
BDJ
Stuka
Bericht
door Stuka » 18 mar 2009, 18:40
TrainzDr3ver schreef: Mijn keuze gaat naar...
AM96 , M6 en de Breaks
Ik vind die M6en zeker niet zo comfortabel als de MS96 of de I11. De breaks vind ik ook niet echt zo lekker, daarstraks in 1ste klasse leken het wel jutten zakken waar je moest gaan opzitten. Geef mij maar de MS96, heeeeeeeeel comfortabel....
Bartjedj
Bericht
door Bartjedj » 18 mar 2009, 18:41
De keuze voor Breaks gaat meestal over de stoelen in het tussenrijtuig, die helemaal anders zijn dan die in de koprijtuigen.
BDJ
treinbruno
Berichten: 2405 Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore
Bericht
door treinbruno » 18 mar 2009, 18:51
melle schreef: Waarom staat MW41 er niet bij??
ik kon in de poll maar maximaal 10 opties zetten
Shrek
Berichten: 13022 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 18 mar 2009, 20:14
HLE 2302 schreef:
omdat die zeker niet in aanmerking komen, integendeel.
greetz 2302
De zeteltjes van een 41 vallen heel goed mee vind ik, te vergelijken met M6
HLE 2302
Berichten: 2628 Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51
Bericht
door HLE 2302 » 18 mar 2009, 21:29
Shrek schreef: HLE 2302 schreef:
omdat die zeker niet in aanmerking komen, integendeel.
greetz 2302
De zeteltjes van een 41 vallen heel goed mee vind ik, te vergelijken met M6
ik vind ze redelijk hetzelfde, ze zitten allebei even hard, en dan krijg je er bij de mw 41 nog eens trilling bij ook
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
rail s
Bericht
door rail s » 18 mar 2009, 21:34
HLE 2302 schreef: Shrek schreef: HLE 2302 schreef:
omdat die zeker niet in aanmerking komen, integendeel.
greetz 2302
De zeteltjes van een 41 vallen heel goed mee vind ik, te vergelijken met M6
ik vind ze redelijk hetzelfde, ze zitten allebei even hard, en dan krijg je er bij de mw 41 nog eens trilling bij ook
greetz 2302
Er zijn mensen die betalen om op een trilplaat te gaan staan, zie het als een extra vorm van service
Shrek
Berichten: 13022 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 18 mar 2009, 21:56
HLE 2302 schreef:
ik vind ze redelijk hetzelfde, ze zitten allebei even hard, en dan krijg je er bij de mw 41 nog eens trilling bij ook
greetz 2302
ik had het dan ook puur over de zeteltjes