propere locs

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Amai, we zijn echt niet gewend zo'n propere 12'en te zien! :D
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Sommige zijn weer erg vuil. Op de 1347 staat er drie gezichtjes getekend. Één met een sip gezicht en erboven 8u00. Één met een neutraal gezicht en erboven 12u00 en nog één met een blij gezicht en erboven 16u00.
De 1348 rijdt rond met "Laver-Moi!" (was mij!) en met "LUL"
Tux

Bericht door Tux »

gisteren de 6273 gezien die heeft precies een kleine revisie gehad, blonk als nieuw :shock:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22527
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

1346 kan er ook weer tegen, reed vandaag rond als een kersvers wit product :-)
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Tux schreef:gisteren de 6273 gezien die heeft precies een kleine revisie gehad, blonk als nieuw :shock:
Ja klopt!
De loc draagt nu niet langer het punt voor de nummer en heeft ook een Infrabel logo!
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Ow ja even vergeten te vermelden , wanneer ik een paar weken geleden in Schellebelle stond was de HLE 2106 zo goed als nieuw : REV GR FAZ 04.04.2007 .. deze werd ondertussen ook al van de airco voor de stuurpost voorzien , is goed te zien aan de apparatuur onder de loc die veranderd is..
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Van de week was de 1322 die als eerste in de hele rij 13'en stond te Muizen wel héél opvallend proper.. nu kan dat al misschien anders zijn door de regen.. :?
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Meestal heeft de regen daar een averechts effect op. Een vuile lok = een lok die rijdt = een lok die goed werkt.
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Bericht door msts.be »

Vandaag waren alle 13'en die ik gezien heb (vooral diegenen die afgesteld staan te Muizen en ook de 1351 die op de IC J zat) serieus vuil.. regen of gewoon betrouwbaar ?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: propere locs

Bericht door msts.be »

Vandaag gezien in Etterbeek: "Blank-blitse" (lees: een proper herspoten) HLE 2115 die passeerde met de overbrenging van de P-trein Brussel Lux-Kortrijk..
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Re: propere locs

Bericht door Patrick »

msts.be schreef:Vandaag gezien in Etterbeek: "Blank-blitse" (lees: een proper herspoten) HLE 2115 die passeerde met de overbrenging van de P-trein Brussel Lux-Kortrijk..
Aha, dus mooi herschilderd: zie Foto-topic. Ik heb hem dus vrijdagnamiddag in FGSP op de plaat gezet.
Plaats reactie