propere locs

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Nu nog de 1208 (die eindelijk terug in dienst is), dan zijn ze allemaal relatief proper (de 12'kes é)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

260689 schreef:
Jonathan schreef:De 1204 blinkt :!: :!: :!: :D :D :D :D Hij staat in Oostende aan de depot, :D :D :D :D al drie dagen lang :D :D :D :D en al drie dagen lang met zijn achterste panto omhoog :D :D Hij blinkt werkelijk :D :D Vooral zijn roosters :D Hij is percies nieuw :D :D
om 15:49 stonden ze allebij naar beneden de panto.
kvraag me eigelijk toch wel af wat die in Oostende staat te doen normaal komen die daar nooit.
Tja, telkens als ik daar voorbij kom staat hij met zijn panto de lucht in. Misschien een klein onderhoud of zo.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

opleiding kan ook, trouwens een 12 kan (zover ik weet) niet met beide panto's omhoog staan aangezien de ene voor 3kv is en de andere voor 25kv
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:
260689 schreef:
Jonathan schreef:De 1204 blinkt :!: :!: :!: :D :D :D :D Hij staat in Oostende aan de depot, :D :D :D :D al drie dagen lang :D :D :D :D en al drie dagen lang met zijn achterste panto omhoog :D :D Hij blinkt werkelijk :D :D Vooral zijn roosters :D Hij is percies nieuw :D :D
om 15:49 stonden ze allebij naar beneden de panto.
kvraag me eigelijk toch wel af wat die in Oostende staat te doen normaal komen die daar nooit.
Tja, telkens als ik daar voorbij kom staat hij met zijn panto de lucht in. Misschien een klein onderhoud of zo.
just van FAZ en nu al klein onderhoud is topch wel raar, want meestal gebeurt dit te merelbeke.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

260689 schreef:
Jonathan schreef:
260689 schreef: om 15:49 stonden ze allebij naar beneden de panto.
kvraag me eigelijk toch wel af wat die in Oostende staat te doen normaal komen die daar nooit.
Tja, telkens als ik daar voorbij kom staat hij met zijn panto de lucht in. Misschien een klein onderhoud of zo.
just van FAZ en nu al klein onderhoud is topch wel raar, want meestal gebeurt dit te Merelbeke.
Ja, ik zie ook HLE 13 staan aan de depot van Oostende. Die worden ook te Merelbeke onderhouden.
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:
260689 schreef:
Jonathan schreef:Tja, telkens als ik daar voorbij kom staat hij met zijn panto de lucht in. Misschien een klein onderhoud of zo.
just van FAZ en nu al klein onderhoud is topch wel raar, want meestal gebeurt dit te Merelbeke.
Ja, ik zie ook HLE 13 staan aan de depot van Oostende. Die worden ook te Merelbeke onderhouden.
ja ma de 13 hebben ze nodig te fsd ne 12 ni he
13'erke

Bericht door 13'erke »

Verleden weekend naar mariembourg geweest (cfv3v) en de 4119 gezien , de verf van alle nummers was er bijna helemaal af, slechte verf gebruikt ? Voor de rest was hij nog redelijk proper.
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

13'erke schreef:Verleden weekend naar mariembourg geweest (cfv3v) en de 4119 gezien , de verf van alle nummers was er bijna helemaal af, slechte verf gebruikt ? Voor de rest was hij nog redelijk proper.
Dat zijn tegenwoordig stickers
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zover ik weet zijn in de meeste gevallen de nr's aangebracht door klevers dacht ik en niet door middel van verf
Jonathan

Bericht door Jonathan »

De tijd van de vuile 13 is weer aan het beginnen. Ze beginnen er allemaal weer vuiler en vuiler uit te zien.
13'erke

Bericht door 13'erke »

De tijd van de vuile 13 is weer aan het beginnen. Ze beginnen er allemaal weer vuiler en vuiler uit te zien.
Tword herfst he :roll:
260689
Berichten: 3327
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:De tijd van de vuile 13 is weer aan het beginnen. Ze beginnen er allemaal weer vuiler en vuiler uit te zien.
ik vind da de 13en nog redelijk proper zijn in vergelijking met vorig jaar.
ze doen hun best daar in FKR
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

Afbeelding
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

Bericht door hein »

Jonathan schreef:De tijd van de vuile 13 is weer aan het beginnen. Ze beginnen er allemaal weer vuiler en vuiler uit te zien.
tval nog eigenlijk mee ze hebben al vuiler uitgezien
Bert

Bericht door Bert »

hein schreef:
Jonathan schreef:De tijd van de vuile 13 is weer aan het beginnen. Ze beginnen er allemaal weer vuiler en vuiler uit te zien.
tval nog eigenlijk mee ze hebben al vuiler uitgezien
Nog enkele maanden geduld...

Om de hoeveel tijd wordt een loc/treinstel normaal gezien door de carwash gestuurd?
Plaats reactie