propere locs

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

Bericht door Wover »

vergeten de panto te lichten? :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

1351 en de 1325 zijn allebij heel proper. Vandaag nog gezien in Oostende.
260689
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Naar het schijnt heeft iemand een sticker van jupiler opgeplakt boven de bouwplaat das toch onverandwoord he zo een vuile loc nog vuiler maken.
Ik ken mensen die er ni echt content mee gaan zijn.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22525
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Jonathan schreef:1351 en de 1325 zijn allebij heel proper. Vandaag nog gezien in Oostende.
1325 heeft in vorst stand by gestaan voor de trein van de koning, voor het geval het nodig was om in te vallen.
Wover

Bericht door Wover »

lol, voor als de 2 locs allebei kapot zouden gaan ofwat?

De NMBS heeft precies veel vertrouwen in haar materieel :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Aaaaaaaah, de 1305 is de vuilste loc van allemaal. Ze hebben hem begraffiteerd :cry: :cry: :cry: :twisted: :twisted:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

De 1349 is nog altijd zo vuil als iets. Er staat op: AJAX en 'Ook te verkrijgen in het wit' (nu wel, ja).
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

Bericht door hein »

2106 is vuil ik heb hem gezien
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Ik heb donderdag de 1211 proper gezien, toch een van de 12'en die proper is.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

hein schreef:2106 is vuil ik heb hem gezien
Ja, inderdaad. Ik ook. En dat durven ze dan aan P-trein 8006 hangen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Kenny

Bericht door Kenny »

Ook de 1205 is ook mooi opgepoetst
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Kenny schreef:Ook de 1205 is ook mooi opgepoetst
Die komt ook uit reparatie.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

De 1204 blinkt :!: :!: :!: :D :D :D :D Hij staat in Oostende aan de depot, :D :D :D :D al drie dagen lang :D :D :D :D en al drie dagen lang met zijn achterste panto omhoog :D :D Hij blinkt werkelijk :D :D Vooral zijn roosters :D Hij is percies nieuw :D :D
260689
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:De 1204 blinkt :!: :!: :!: :D :D :D :D Hij staat in Oostende aan de depot, :D :D :D :D al drie dagen lang :D :D :D :D en al drie dagen lang met zijn achterste panto omhoog :D :D Hij blinkt werkelijk :D :D Vooral zijn roosters :D Hij is percies nieuw :D :D
om 15:49 stonden ze allebij naar beneden de panto
260689
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Jonathan schreef:De 1204 blinkt :!: :!: :!: :D :D :D :D Hij staat in Oostende aan de depot, :D :D :D :D al drie dagen lang :D :D :D :D en al drie dagen lang met zijn achterste panto omhoog :D :D Hij blinkt werkelijk :D :D Vooral zijn roosters :D Hij is percies nieuw :D :D
om 15:49 stonden ze allebij naar beneden de panto.
kvraag me eigelijk toch wel af wat die in oostende staat te doen normaal komen die daar nooit.
Plaats reactie