Eerijk gezegd vond ik de simulatie op niets trekken. De tracktextures waren over heel de duitse route van hout, de bochten weer véél te scherp, ik zag nergens deuren die open konden..msts.be schreef:Volgens mij is TS2 voorlopig begraven, maar er wordt niet uitgesloten dat na de crisis (2011 ?) wordt verdergegaan met de ontwikkeling van TS2. Alle code en reeds gerealiseerde onderdelen worden bewaard zodat er niet opnieuw van nul moet gestart worden. OK, binnen 2 jaar zullen de normen opnieuw hoger liggen zodat de huidige TS2 achterhaald is, maar het is althans beter dan niets..
MSTS
Re: MSTS
Re: MSTS
Even een topic terug opduikelen.
http://www.hcw.be/p.aspx?p=G9560
Kijk eens onderaan: er is een nieuwe verwachte levertijd, namelijk 31 december. Zou het dan toch?
http://www.hcw.be/p.aspx?p=G9560
Kijk eens onderaan: er is een nieuwe verwachte levertijd, namelijk 31 december. Zou het dan toch?
Re: MSTS
Vrees ervoor, hun site is alleszins in 2009 al niet meer geüpdatet ...
Ik hoop dat het ooit nog terug uit de koelkast komt want ze waren er zo iets mooi van aan het maken
http://tsinsider.com/assets/0/76/96/122 ... 47a32b.jpg
Ik hoop dat het ooit nog terug uit de koelkast komt want ze waren er zo iets mooi van aan het maken
http://tsinsider.com/assets/0/76/96/122 ... 47a32b.jpg
Re: MSTS
Kunnen ze dat ding niet uitgeven voor msts 1?Presario schreef:Vrees ervoor, hun site is alleszins in 2009 al niet meer geüpdatet ...
Ik hoop dat het ooit nog terug uit de koelkast komt want ze waren er zo iets mooi van aan het maken
http://tsinsider.com/assets/0/76/96/122 ... 47a32b.jpg
Re: MSTS
Heb weer eens MSTS onder het stof vandaan gehaald en kreeg weer eens goesting om naar Italia te gaan...
Opeens bedacht ik me: Een nachttrein van Brussel naar Reggio di Calabria met koersrijtuigen zou best tof zijn...
Dus mijn idee dat ik heb uitgewerkt in MSTS: Il Espresso "Calabrese"
2 Trenitalia T4 rijtuigen, 1 T3 en een XMPR Ristorante rijtuig die het hele traject doen en onderweg worden gecombineerd met de EC Jean Monet op het stuk Brussel- Basel, Cisalpino op Basel-Milano en Intercity Plus "Aspromonte" van Milano tot Reggio di Calabria.
HLE27 met de Calabrese vanuit Vorst rijtuigen naar Brussel-Zuid om de eerste reizigers op te pikken.
Uitrijden van Brussel-Zuid met de zuidertoren in beeld.
Na Brussel-Noord op de lijn aftakken naar Luxembourg.
Te Brussel-Schuman.
In volle vaart richting Luxembourg!
Vervolgens heb ik ook nog het stuk Metz-Strasbourg gereden, maar gezien het daar wel erg donker was, heb ik er niets aan om de screens hier bij te zetten...
...dus zijn we hier in Chiasso, de laatste halte in Zwitserland!
Te bella Italia!
Achteraan is de Cisalpino gehangen
Binnenrijden van Milano Centrale.
Onder de "foute" kap van Milano Centrale.
Half uurtje later is de Cisalpino er weer afgehaald en weer terug richting Zwitserland gestuurd, maar de Calabrese word aan de Intercity Plus "Aspromonte" gehangen... Uitrijden van Milano Centrale opweg naar Bologna.
Net buiten Milano kan de snelheid omhoog naar 200 km/h
Laatste milanese stationnetjes waar wij in volle vaart doorheen razen!
Aangekomen in Piacenza...
...en deze vervolgde verder z'n rit via Bologna, Firenze, Roma, Napoli, Lamezia naar Reggio di Calabria!
Vanochtend las ik wat op internet over alle treinen tussen Roma en Napoli, uiteindelijk las ik iets over een rechtstreekse Intercity Plus tussen Roma en Napoli, ik dacht, dat ga ik maar eens doen! Mijn Intercity Plus "Circeo" met een krachtige E402B aan kop.
Eenmaal vertrokken uit Roma-Termini is de reis begonnen van 220 km non-stop binnen 1h30.
Buiten Roma kan de snelheid weer flink omhoog!
Doorkomst in Monte San Biagio.
En 1h15 later zitten we al een eindje in Campania, hier doorkomst in Aversa.
Kwartiertje later naderd Napoli-Centrale en de skyline van Napoli.
http://s681.photobucket.com/albums/vv17 ... -15-37.jpg
Bijna exact 1h30 later.
Daarna nog goesting gekregen om nog even door te rijden naar Salerno met... Een Eurostar Italia Alta Velocita ETR500 Bitensione, oftewel: Frecciarossa!
Wederom langs de skyline van Napoli...
Fly-over naar de linea alta velocita (hogesnelheidslijn).
En dan kan de snelheid omhoog naar 250 km/h.
Op volle snelheid....
Blijkbaar is het erg druk vandaag... Intussen moeten we alweer afremmen omdat we Salerno naderen...
Het einde van de linea alta velocita....
Aangekomen in Salerno!
...als het tevens op prijs gesteld word kan ik wel vaker wat screens gaan posten.
Opeens bedacht ik me: Een nachttrein van Brussel naar Reggio di Calabria met koersrijtuigen zou best tof zijn...
Dus mijn idee dat ik heb uitgewerkt in MSTS: Il Espresso "Calabrese"
2 Trenitalia T4 rijtuigen, 1 T3 en een XMPR Ristorante rijtuig die het hele traject doen en onderweg worden gecombineerd met de EC Jean Monet op het stuk Brussel- Basel, Cisalpino op Basel-Milano en Intercity Plus "Aspromonte" van Milano tot Reggio di Calabria.
HLE27 met de Calabrese vanuit Vorst rijtuigen naar Brussel-Zuid om de eerste reizigers op te pikken.
Uitrijden van Brussel-Zuid met de zuidertoren in beeld.
Na Brussel-Noord op de lijn aftakken naar Luxembourg.
Te Brussel-Schuman.
In volle vaart richting Luxembourg!
Vervolgens heb ik ook nog het stuk Metz-Strasbourg gereden, maar gezien het daar wel erg donker was, heb ik er niets aan om de screens hier bij te zetten...
...dus zijn we hier in Chiasso, de laatste halte in Zwitserland!
Te bella Italia!
Achteraan is de Cisalpino gehangen
Binnenrijden van Milano Centrale.
Onder de "foute" kap van Milano Centrale.
Half uurtje later is de Cisalpino er weer afgehaald en weer terug richting Zwitserland gestuurd, maar de Calabrese word aan de Intercity Plus "Aspromonte" gehangen... Uitrijden van Milano Centrale opweg naar Bologna.
Net buiten Milano kan de snelheid omhoog naar 200 km/h
Laatste milanese stationnetjes waar wij in volle vaart doorheen razen!
Aangekomen in Piacenza...
...en deze vervolgde verder z'n rit via Bologna, Firenze, Roma, Napoli, Lamezia naar Reggio di Calabria!
Vanochtend las ik wat op internet over alle treinen tussen Roma en Napoli, uiteindelijk las ik iets over een rechtstreekse Intercity Plus tussen Roma en Napoli, ik dacht, dat ga ik maar eens doen! Mijn Intercity Plus "Circeo" met een krachtige E402B aan kop.
Eenmaal vertrokken uit Roma-Termini is de reis begonnen van 220 km non-stop binnen 1h30.
Buiten Roma kan de snelheid weer flink omhoog!
Doorkomst in Monte San Biagio.
En 1h15 later zitten we al een eindje in Campania, hier doorkomst in Aversa.
Kwartiertje later naderd Napoli-Centrale en de skyline van Napoli.
http://s681.photobucket.com/albums/vv17 ... -15-37.jpg
Bijna exact 1h30 later.
Daarna nog goesting gekregen om nog even door te rijden naar Salerno met... Een Eurostar Italia Alta Velocita ETR500 Bitensione, oftewel: Frecciarossa!
Wederom langs de skyline van Napoli...
Fly-over naar de linea alta velocita (hogesnelheidslijn).
En dan kan de snelheid omhoog naar 250 km/h.
Op volle snelheid....
Blijkbaar is het erg druk vandaag... Intussen moeten we alweer afremmen omdat we Salerno naderen...
Het einde van de linea alta velocita....
Aangekomen in Salerno!
...als het tevens op prijs gesteld word kan ik wel vaker wat screens gaan posten.
Re: MSTS
Dit zijn toch mooie screens zeker, zo krijgt men nog meer zin om meer te MSTS'en dan wij nu al doen.
Uit welke route zijn deze screens?
Uit welke route zijn deze screens?
Re: MSTS
Ik zet ze even op een rijtje voor je:
- Antwerpen - Brussel
- Lombardia V1 (dus het stuk Chiasso-Milano)
- Firenze-Bologna-Milano
- Napoli-Roma-Firenze
- Campania 2009
Overigens heb ik net Napoli-Reggio di Calabria weer eens van het begin tot het eind gereden, blijft een zalige route gewoon. Zal proberen daar ook nog wat screens van te plaatsen.
- Antwerpen - Brussel
- Lombardia V1 (dus het stuk Chiasso-Milano)
- Firenze-Bologna-Milano
- Napoli-Roma-Firenze
- Campania 2009
Overigens heb ik net Napoli-Reggio di Calabria weer eens van het begin tot het eind gereden, blijft een zalige route gewoon. Zal proberen daar ook nog wat screens van te plaatsen.
Re: MSTS
Hoi,
sncf-sncb,
Proficiat met je mooie screens.Een mens zou nog verlangen dat de internationale treinen terug beginnen te rijden...
Lukas
sncf-sncb,
Proficiat met je mooie screens.Een mens zou nog verlangen dat de internationale treinen terug beginnen te rijden...
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Re: MSTS
Ben blij te lezen dat er nog animo is voor msts!
Dus daar gaan we weer!
Dit keer gaan we naar het diepe zuiden van Italia, van de Vesuvius te Napels, richting Sicilië bij de Etna met Il Peloritano! Om een beeld te vormen...
Il Peloritano is net vertrokken in Salerno en komt door te Pontecagnano.
Al snel na Battipaglia gaan we over hoge viaducten en hebben we een prachtig uitzicht over de bergen!
...helaas gaat het door flink lange tunnels, maar daar buiten is het uitzicht adembenemend!
Even later wordt het weer wat platter, maar daardoor kunnen we wel aardig doorkarren aan 180 km/h.
Ciao Bella!
Dan komen we aan in Sapri, de eerste halte van Il Peloritano op de lijn van il Tirrenica Meridionale.
Om de grote reizigersaantallen naar Sicilië te kunnen vervoeren, zijn de intercitys in Zuid-Italië toch altijd wel van behoorlijke grootte.
Vlak voor het station van Paola...
Aankomst in station Paola.
Even een sfeerplaatje gemaakt van m'n Intercity-Plus rijtuig
Na Paola kan de tractie hendel helemaal open gegooid worden en aan 200 km/h snellen we door Calabrië!
Palmbomen!
En weer over hoge bruggen.
Doorkomst in Vibo Valentia Pizzo.
En toen waren we al in Lamezia Terme!
In Bagnara wilde een paar mensen graag op de foto!
In Favazina zijn er helaas werkzaamheden en moeten we aan 30 km/h door het station heen...
En dan komen we aan in Villa San Giovanni, het laatste station aan het vaste italiaanse land voor il Peloritano, die zo dadelijk op de boot (zie achtergrond) wordt geladen en naar Sicilië vaart, alwaar il Peloritano zijn weg vervolgd naar de siciliaanse hoofdstad Palermo.
Helemaal in stilstand op station Villa San Giovanni.
Materieel: E402B, UIC-Z Pack V3, Gran Comforte
Route: Napoli-Reggio di Calabria
Ik vind de route echt héél mooi, maar het duurt een tijdje om helemaal te rijden. Maargoed, met italiaanse muziek op de achtergrond zit ik er helemaal in en is de middag zó voorbij.
Dus daar gaan we weer!
Dit keer gaan we naar het diepe zuiden van Italia, van de Vesuvius te Napels, richting Sicilië bij de Etna met Il Peloritano! Om een beeld te vormen...
Il Peloritano is net vertrokken in Salerno en komt door te Pontecagnano.
Al snel na Battipaglia gaan we over hoge viaducten en hebben we een prachtig uitzicht over de bergen!
...helaas gaat het door flink lange tunnels, maar daar buiten is het uitzicht adembenemend!
Even later wordt het weer wat platter, maar daardoor kunnen we wel aardig doorkarren aan 180 km/h.
Ciao Bella!
Dan komen we aan in Sapri, de eerste halte van Il Peloritano op de lijn van il Tirrenica Meridionale.
Om de grote reizigersaantallen naar Sicilië te kunnen vervoeren, zijn de intercitys in Zuid-Italië toch altijd wel van behoorlijke grootte.
Vlak voor het station van Paola...
Aankomst in station Paola.
Even een sfeerplaatje gemaakt van m'n Intercity-Plus rijtuig
Na Paola kan de tractie hendel helemaal open gegooid worden en aan 200 km/h snellen we door Calabrië!
Palmbomen!
En weer over hoge bruggen.
Doorkomst in Vibo Valentia Pizzo.
En toen waren we al in Lamezia Terme!
In Bagnara wilde een paar mensen graag op de foto!
In Favazina zijn er helaas werkzaamheden en moeten we aan 30 km/h door het station heen...
En dan komen we aan in Villa San Giovanni, het laatste station aan het vaste italiaanse land voor il Peloritano, die zo dadelijk op de boot (zie achtergrond) wordt geladen en naar Sicilië vaart, alwaar il Peloritano zijn weg vervolgd naar de siciliaanse hoofdstad Palermo.
Helemaal in stilstand op station Villa San Giovanni.
Materieel: E402B, UIC-Z Pack V3, Gran Comforte
Route: Napoli-Reggio di Calabria
Ik vind de route echt héél mooi, maar het duurt een tijdje om helemaal te rijden. Maargoed, met italiaanse muziek op de achtergrond zit ik er helemaal in en is de middag zó voorbij.