mss kan men beter die hekjes zetten zoals in Londerzeel dat mensen moet ontmoedigen, en veel lagere hekjes aan verhoogde perrons zodat spoorlopers nog steeds kunnen wegduiken voor een trein maar dat ze toch een psychologisch effect hebben, want mensen van de perrons houden gaat niet lukken, als het perron van Asse bomvol was, dan zouden de voetpaden rond het station nog eens zo veel erger zijn vol met mensen.Paul schreef: ↑30 mei 2022, 22:14Wat dan te denken van het drukke station Leuven, waar de HST's tegen 160 km/u voorbij de perrons rijden...?nighttrain schreef: ↑30 mei 2022, 18:32 Laten we eerlijk zijn, Ik ben zo geen voorstander van de huidige situatie bij de NMBS met vrij toegankelijke perrons zelf aan 90 of 120km/h.Dat er niet meer ongevallen gebeuren is een wonder.
Dan lijken platform screen doors nog eerder een logische oplossing (in vergelijking met, ik weet dat dat in realiteit op nergens zou slaan). Zelfs met de verschillende soorten materieel dat overal rondrijdt. Mocht de S9 ooit met desiro's rijden zou men dat kunnen proberen op die hotspots ten minste, maar laten we beginnen met hekken en poortjes op de sporen naar L36N.