Het grote quiztopic
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Het grote quiztopic
Jup, de Anitgoontunnel, de tunnel van Soumagne en de tunnel onder de luchthaven zijn bij mijn weten de langste drie tunnels van België. Of vergis ik me? Nuja, de tunnel onder de luchthaven bestaat eigenlijk uit twee delen, maar is dan wel één tunnel uiteindelijk...overweg13 schreef:Die onder de luchthaven?
-
- Contacteer:
Vorst-Zuid, doet me terugdenken aan die mooie tijd dat ik daar als jobstudent voor NMBS in de TW van de HST's (die ook te zien is op de foto) muren mocht schilderen.
Ach ja, natuurlijk, hoe kon ik hem missen. De brug is die van lijn 96A.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Inderdaad, door een gaatje van de afschermende plastiek heb ik deze foto kunnen maken. Ik ben eens benieuwd hoe die er gaat uitzien als hij klaar is...groentje schreef:Brussel-Noord?
Hoog tijd om dit topic nieuw leven in te blazen!
Hier komt ie. Welk NMBS-materieel (alles wat zelf kan rijden: locs, motorstellen, motorwagens ...) dat tussen 1950 en nu actief was, had of heeft een nummer dat uit identieke cijfers bestaat? Graag een volledige lijst.
Hier komt ie. Welk NMBS-materieel (alles wat zelf kan rijden: locs, motorstellen, motorwagens ...) dat tussen 1950 en nu actief was, had of heeft een nummer dat uit identieke cijfers bestaat? Graag een volledige lijst.