Shrek schreef: ↑15 mei 2023, 22:57
JonasV91 schreef: ↑15 mei 2023, 22:52
Da's gewoon van niet willen. Van mij zouden ze een symbolische euro betalen. Want mijn reputatie als infrastructuurbeheerder inzake stiptheid is wel van belang. Samenwerking en een goede communicatie is van topbelang als je flexibel wil inspelen op incidenten. Precies pestgedrag. "We gaan zoveel vragen dat ze wel moeten weglopen."
Dat zou pestgedrag zijn als het waar zou zijn. Helaas is een zo'n gerucht makkelijk gepost, de juiste informatie uitzoeken kost echter veel tijd. Ik begin me een beetje te voelen als de Amerikaanse media die Trump moeten factchecken. Tegen een waterval aan halve en hele onwaarheden kan je gewoon niet op.
Ach ja, nu vergelijk je me al met Trump. Waarom ook niet? MAKE THE RAILWAY GREAT AGAIN!
Mocht iemand interesse hebben, de bijpassende rode petjes zijn besteld
Alle gekheid op een stokje: dat is geen gerucht, in het ROC wordt momenteel plaats gemaakt voor de RTS-Blok'en en alle medewerkers hebben ook al een mail gekregen over de nieuwe organisatie. Kun je op zijn minst dat aanvaarden?
Wat die huurprijzen betreft, dat is het bedrag dat gecommuniceerd werd binnen het management van B-TO. Als zij liegen, ik ook - OK. Ik heb in ieder geval meer vertrouwen in de mensen die de facturen moeten betalen dan in iemand die in een kramp schiet en een bijtreflex krijgt wanneer de naam van zijn werkgever nog maar vernoemd wordt. Als ik me vergis, geef dan de juiste bedragen en dan liefst concreet en niet in de standaardvorm "het is niet waar".
Bedenk ook dit: waarom moest Central Dispatch absoluut weg uit het ROC? Juist, de NMBS vroeg teveel huurgeld (ook voor Blok 8 in Brussel-N trouwens). Dat vind ik even schandalig.