Mensen zijn op dat vlak echte kuddebeesten. De badsteden zijn daar dan ook het mooiste bewijs van! De eerste 2 a 3 rijtuigen vooraan zijn leeg, de laatste 3 volgepropt! Treinbegeleider roept het om maar niet denken dat ze zich verplaatsen. Da's gewoon pure luiheid!overweg13 schreef: ↑18 aug 2023, 14:26 Je mag ook koppige domheid of domme koppigheid veronderstellen. Ik zag onlangs nog hoe een onderstationschef in Brussel-Zuid de reizigers voor Oostende die samengepakt stonden naar verder achteraan op het perron stuurde, met de edele bedoeling om hen bij een minder druk rijtuig te brengen. Ik heb met eigen ogen gezien hoe de meute opnieuw naar het midden van het perron trok. Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil. I kan me voorstellen dat je na zulke ervaring na een tijdje denkt: dat
Voor de Oostende - Eupen zit de I10 met fietsplaatsen toch vrij dicht in het midden van de trein en staan in het groot Fietslogo erop. De tijd dat de parkwagen in de I11BDX gebruikt word is allang vervlogen tijden.