OVS wil staken

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Portbou
Contacteer:

Bericht door Portbou »

nighttrain schreef:Doch men moet de bruttolonen vergelijken(bruttloon en bruttoshift vergoedingen).
En hoe hoog is het brutoloon dan ?

Goedenavond.
nighttrain

Bericht door nighttrain »

bw494674 schreef:
nighttrain schreef:Doch men moet de bruttolonen vergelijken(bruttloon en bruttoshift vergoedingen).
En hoe hoog is het brutoloon dan ?

Goedenavond.
Ik begrijp uw vraag niet zo goed!
Het bruttoloon is het loon dat de werkgever U aanbied in zijn werkaanbieding!
Indien je ploegen doet komen daar de bruto premies bij voor onsociale uren.
Dit is de enige objectieve loonparameter.
Patrick

Bericht door Patrick »

OVS houdt vast aan het plan om het werk neer te leggen.
Zaterdag 08/12 doen de "lijn- en rangeermachinisten en instructeurs" het.
Op 30/11 is OVS ontvangen door de directeur-generaal personeel van de NMBS-Holding. Resultaat: 0.
OVS vermoedt dat NMBS nu afwacht wat het effect van de 1e stakingsactie zal zijn.
(DS Online)
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Steven schreef:eerder omgekeerd aangezien in belgie bij een alleenstaande altijd meer van het brutoloon afgaat dan bij iemand die getrouwd is en kinderen ten laste heeft.
En waarom? Alleenstaanden hebben het sowieso al moeilijker, ze moeten veel dingen met één inkomen betalen waarvoor koppels twee lonen hebben, waarom ze dan nóg eens extra belasten? Het zou eerder omgekeerd moeten zijn! Afbeelding
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Steven

Bericht door Steven »

tja belgie is een raar landje he :-)
Speedy

Bericht door Speedy »

Patrick schreef:OVS houdt vast aan het plan om het werk neer te leggen.
Zaterdag 08/12 doen de "lijn- en rangeermachinisten en instructeurs" het.
Op 30/11 is OVS ontvangen door de directeur-generaal personeel van de NMBS-Holding. Resultaat: 0.
OVS vermoedt dat NMBS nu afwacht wat het effect van de 1e stakingsactie zal zijn.
(DS Online)
Kan u het effect al zeggen : Er gaan nie veel treinen rijden zaterdag...
Jammer dat het eerst zo ver moet komen voor dat men 'echt' wil praten...
Bart

Bericht door Bart »

Speedy schreef: Kan u het effect al zeggen : Er gaan nie veel treinen rijden zaterdag...
Mja.
Maar of het al die zaterdagen even veel succes gaat hebben, heb ik wel mijn twijfels over.
De staking op Kerst & nieuwjaaravond (als de staking tegen dan nog door gaat), gaat een enorm succes zijn denk ik.
Tim

Bericht door Tim »

Kom allemaal naar de privé, dan hoeven jullie niet te staken :P
Steven

Bericht door Steven »

Tim schreef:Kom allemaal naar de privé, dan hoeven jullie niet te staken :P
niet al wat prive is, is daarom beter he
Shrek

Bericht door Shrek »

of kunnen niet? :P
Steven

Bericht door Steven »

eerste indruk van de staking, 1 op 2 treinen afgeschaft?
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Bart schreef:
Speedy schreef: Kan u het effect al zeggen : Er gaan nie veel treinen rijden zaterdag...
Mja.
Maar of het al die zaterdagen even veel succes gaat hebben, heb ik wel mijn twijfels over.
De staking op Kerst & nieuwjaaravond (als de staking tegen dan nog door gaat), gaat een enorm succes zijn denk ik.
Mja, tis te hopen dat de nmbs de eisen een beetje tegemoet komt. (en dan kunnen ALLE bestuurders er mee van profiteren natuurlijk!) Maar niet alle bestuurders moeten de zaterdagen werken natuurlijk. het zullen iedere zaterdag voor een stuk andere bestuurders zijn die moeten werken dus misschien zal daardoor de staking gespreid worden over het personeel. (behalve de bazepoepers , dat zijn opportunisten die hun promotie, of iets anders, niet mogen mislopen natuurlijk)
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

:lol: hoeveel belasting moet jij betalen dit jaar Tim? Ze poepen er in de prive niet naast!
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Miljaarde schreef:
:lol: hoeveel belasting moet jij betalen dit jaar Tim? Ze poepen er in de prive niet naast!
Geachte miljaarde,
Het is duidelijk dat met deze mentaliteit niemand opschiet in plaats van de juiste vragen te stellen zoals ik al heb voorgesteld in andere topics!
Mischien is de tijd rijp om U te laten inzien dat uw standpunt verkeerd is.
een nieuw topic waarop ieder kan zien het belang van ieder cijfer op uw loonbriefje.
Wat is het bruto loon? Wat is uw bruto belastbaar loon? hoeveel bedragen de opcentiemen van de gemeente of stad waar U woont en zijn aanslagvoet van de aanvullende personenbelasting ? wat is de samenstelling van het gezin? Hebt U een forfetaire belasting? Of bewijs je zelf je aftrekken? en dan zal je eindelijk afstappen van uw Belgische vooroordelen! hoop ik. want weet jij hoeveel invloed je woonplaats heeft op het "achterdragen? Neen ? good luck
Laatst gewijzigd door nighttrain op 08 dec 2007, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
jumper

Bericht door jumper »

ma je kunt nu toch nie verlangen dat iemand op een publiek forum hier zijn loonbriefje gaat neerprenten?

dit gaat toch wa ver nie? :oops:
Plaats reactie