Antwerpen-Oostende
Antwerpen-Oostende
Vanaf zondag 10 juni, worden alle Ms96 & I11 stammen op de relatie FN-FSD vervangen door M6 stammen met 2 locomotieven type 21/27.
Awel Steven ik heb er geen enkel idee van.Steven schreef:dat wil dus zeggen dat ze er genoeg geleverd gekregen hebben. enig idee waar de i11 en ms96 eventueel zullen ingezet worden?
Toch niet wat de I11 stammen betreft.
Ik hoor wel geruchten dat sommige IC FN-FCR buiten de spits met 2xMs96 zou zijn ipv 8 M6'en.
Maar ik vind er niks van terug in onze dienstregeling.
Ja allemaal.260689 schreef:allemaal?????
hang dit bij jullie op de depot uit ofzo, en is het de bedoeling om die verbinding met M6 rijtuigen te rijden?
Al zeker tot eind september.
Wat het nadien gaat worden is nog een groot vraagteken.
Al moet ik zeggen dat het niet erg naar de zin is van de meeste collega's.
Nu het warm is worden de treinen met airco in de stuurpost, vervangen door bloedhete 21/27.
Want de loc's type 27 met airco zie je zelden of nooit bollen in Vlaanderen.
over dat laatste heb je het toch fout.Bart schreef:Ja allemaal.260689 schreef:allemaal?????
hang dit bij jullie op de depot uit ofzo, en is het de bedoeling om die verbinding met M6 rijtuigen te rijden?
Al zeker tot eind september.
Wat het nadien gaat worden is nog een groot vraagteken.
Al moet ik zeggen dat het niet erg naar de zin is van de meeste collega's.
Nu het warm is worden de treinen met airco in de stuurpost, vervangen door bloedhete 21/27.
Want de loc's type 27 met airco zie je zelden of nooit bollen in Vlaanderen.
ik zie heel veel loc 21/27 met airco in gent.
mss dat ze er ook rekening mee houden, maar ik denk alle 21/27 gaan daar mee uitgerust worden en zijn nu vollop bezig met de instalatie.
Je moet eens komen kijken in FN.260689 schreef: Over dat laatste heb je het toch fout.
ik zie heel veel loc 21/27 met airco in gent.
Ik zie daar zelden of nooit een type 27 toekomen met airco.
Er staan dagelijks 3 m6 stammen op Schijnpoort, ik kijk daar steeds naar of er enen bij zit met airco. Ik kan het op mijn 1 hand tellen hoeveel keer er in de periode van 1 jaar type 27 met airco op Schijnpoort staan.
Hopelijk veranderd het op 10 juni, maar ik geloof er juust niks van.
En 260689 ze moeten nog enorm veel locomotieven met airco voorzien ze. Ik geloof nooit dat er al 10% van het volledige gamma 21/27 uitgerust is met nen airco. Zal het eens vragen aan de verdeler als ik hem nog eens aan de lijn krijg.
-
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 22:24
Re: Antwerpen-Oostende
Voor de gewone sterveling:Bart schreef:Vanaf zondag 10 juni, worden alle Ms96 & I11 stammen op de relatie FN-FSD vervangen door M6 stammen met 2 locomotieven type 21/27.
wat is FN-FSD, FN-FCR,... ik vermoed iets te maken met een uitrijpost of zoiets?
En: hoe zie je dat een 21/27 airco heeft? extra schoorsteen?

grts,
o
Re: Antwerpen-Oostende
Dat zijn telegrafische codes die de mensen op het forum hier en nmbs nogal graag gebruiken.ostbahnhof schreef:Voor de gewone sterveling:Bart schreef:Vanaf zondag 10 juni, worden alle Ms96 & I11 stammen op de relatie FN-FSD vervangen door M6 stammen met 2 locomotieven type 21/27.
wat is FN-FSD, FN-FCR,... ik vermoed iets te maken met een uitrijpost of zoiets?
FN = Antwerpen-Centraal
FSD = Oostende
FCR = (denk ik) Charlerloi
http://www.xs4all.be/~rvdborgt/trein/nm ... rting.html
http://users.pandora.be/pk/stations.htm
Een extra bakje vanonder naar't schijnt, maar ik zou ze er ook niet kunnen uithalenEn: hoe zie je dat een 21/27 airco heeft? extra schoorsteen?
grts,
o
