Averijen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Wover

Averijen

Bericht door Wover »

Voor de crash was er een topic van Davy genaamd "Averijen" waar de members kleine problemen aan treinstellen konden melden (defecte lichten, deuren die haperen, kapotte leuningen,...)

Bij deze zou ik die topic willen verderzetten ;)
Wover

Bericht door Wover »

En een eerste berichtje: daarstraks ben ik voor één lesuurtje naar Geel moeten gaan en heb ik dus de IR van 13.48u genomen (13.58u Geel). Deze was met Davy, die zoals altijd alles mooi aankondigde, maar mij helaas niet heeft gezien ;)

Anyway, niets op aan te merken, perfecte TB, geen problemen met het stel ofzo, zelfs mooi op tijd :P

Maar toen ik de pendelbus nam (15B Geel Station - Geel H.I.K.) viel me op dat de 4101 bedroevend traag uit het station vertrok! Er loopt zo een weg voor een kilometer ongeveer langs de spoorweg, en de bus kon de trein makkelijk bijhouden, en zelfs inhalen. Snelheid was na die km +- 50kph van de trein, wat toch abnormaal is!

Ook heb ik daarjuist de pendelbus naar het station van geel gemist toen de les gedaan was, dus heb ik de gewone bus naar Herentals moeten nemen, maar daar aangekomen zag ik de IR Antwerpen (waar ik normaal opgezeten zou hebben) ook te laat was en weer maar uit één stel bestond (terwijl er gekoppeld wordt in Mol en er dus altijd minstens 4 zijn).
ThomSten

Re: Averijen

Bericht door ThomSten »

Wover schreef:Voor de crash was er een topic van Davy genaamd "Averijen" waar de members kleine problemen aan treinstellen konden melden (defecte lichten, deuren die haperen, kapotte leuningen,...)

Bij deze zou ik die topic willen verderzetten ;)
41 :roll: :lol:
el_barto

Bericht door el_barto »

had misschien gewoon 2 gele getikt.
1607

Bericht door 1607 »

vandaag de 8702 gezien uit de richting van zeebrugge gesleept door een andere 77 en de hersporingstrein van merelbeke. den 7802 zag er eerlijk gezegt niet zo gezondt uit. zijn kleine motorkas was volledig uit de haak getrokken. ongelukje gehad denk ik.
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

de 4187 trilt ondertussen zo erg dat als je een sms naar huis wilt sturen dan trilt je gsm mee

de 4178 zijn verwarming is al een tijdje kapot vorige week is die eindlijk hersteld geweest

de 4195 heeft een zetel die er gewoon los trilt
Davy

Bericht door Davy »

Wover schreef:En een eerste berichtje: daarstraks ben ik voor één lesuurtje naar Geel moeten gaan en heb ik dus de IR van 13.48u genomen (13.58u Geel). Deze was met Davy, die zoals altijd alles mooi aankondigde, maar mij helaas niet heeft gezien ;)

Anyway, niets op aan te merken, perfecte TB, geen problemen met het stel ofzo, zelfs mooi op tijd :P

Maar toen ik de pendelbus nam (15B Geel Station - Geel H.I.K.) viel me op dat de 4101 bedroevend traag uit het station vertrok! Er loopt zo een weg voor een kilometer ongeveer langs de spoorweg, en de bus kon de trein makkelijk bijhouden, en zelfs inhalen. Snelheid was na die km +- 50kph van de trein, wat toch abnormaal is!

Ook heb ik daarjuist de pendelbus naar het station van geel gemist toen de les gedaan was, dus heb ik de gewone bus naar Herentals moeten nemen, maar daar aangekomen zag ik de IR Antwerpen (waar ik normaal opgezeten zou hebben) ook te laat was en weer maar uit één stel bestond (terwijl er gekoppeld wordt in Mol en er dus altijd minstens 4 zijn).
Zat je in het tweede stel? Daar was mijn collega van de BSC toen controle aan het doen, ik zat namelijk in het eerste stel tot Olen.
Wover

Bericht door Wover »

Ik weet het, uw collega is mij trouwens overgeslagen, ik had hem niet zijn aankomen, en had mijn abonnement dan ook niet klaar, dus zal hij gedacht hebben dat ik al gecontroleerd was :)

Ik zat in het stel waar ge in Olen opkwam ;)
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

vandaag bolde ik met de 4192 van Oudenaarde naar Gent

Dat ding rammelde gewoonweg uiteen...
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

We weten nu ondertussen wel al dat de 41'ers rammelen :P
1607

Bericht door 1607 »

das geen averij nemeer he. dat was een optie extra die men er gratis bij kreeg. :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Toen ik, mijn Pa en opa en oma samen naar Geraardsbergen gingen zaten we op de 4196. Mijn pa sprak over een gratis masage :? en over averijen gesproken, grafittie vindt ik de grootste averij :cry: . Zeg mij eens een MS 75 zonder grafittie :?: :(
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

wist ik ook al Tim :D

maar deze keer was het wel heel erg
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

Vandaag van Mechelen naar Schaarbeek gebruik gemaakt van stel 926/1. Dat stel schud nogal fel heen en weer zolang er tractie gegeven word vanaf ongeveer 90 a 95 per uur...

AM80
Traxxion

Bericht door Traxxion »

AM80 schreef:Vandaag van Mechelen naar Schaarbeek gebruik gemaakt van stel 926/1. Dat stel schud nogal fel heen en weer zolang er tractie gegeven word vanaf ongeveer 90 a 95 per uur...

AM80
Daar is volgens mij niets bijzonders aan bij de "duikbrillen".
Plaats reactie