Märklin boek over Types 60, 62, 64 en 81

Vragen, besprekingen over het historisch materieel.
Plaats reactie
steamfreak

Märklin boek over Types 60, 62, 64 en 81

Bericht door steamfreak »

Mij hoor je hier niet veel, maar op dit bekend forum kan ik dit toch zeker wel vragen denk ik :wink: ;

Om te beginnen, ik plan een hele resem Belgische stoomlocomotieven te bouwen voor MS Train Simulator, met topkwaliteit (vergelijkbaar met http://www.train-sim-werk.de ), ik kan dit wel verwezenlijken met enkele jaren ervaring met cabs, geluid, 3D-modellen en rijeigenschappen.
(eigenlijk 4D-modellen aangezien animatie=tijd inbegrepen is)

Maar wat er steeds nodig is, is goede documentatie om topkwaliteit te kunnen benaderen, en het boek van Märklin over de locs van het type 60, 62, 64 en 81 heb ik eens nader bekeken en bevat schitterende foto's en informatie.
Tot mijn teleurstelling zag ik dat het boek toch wel €33,5 kost en op mijn zeer beperkt budgetje (nog gesloten bankrekening op mijn 18 jaar!) kan ik dit niet betalen tenzij ik een paar maanden spaar...

Dus...hier komt de vraag...

Is er iemand hier bereid dit boek te verkopen tegen 10 tot 15€?
De toestand hoeft niet fantastisch te zijn maar best ook weer niet lamentabel om het zo te zeggen :)


Alvast bedankt, en de groetjes


:roll: The Franske Express :roll:
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Met die Marklinboeken kan ik je niet helpen, maar ik heb wel een boek van Max Delie, waaruit ik eventueel iets kan scannen.
Een vraag voor jou: waar kan ik 3D (of 4D) modellen vinden, geschikt voor Trainz, of - beter nog - 3DsMax?
steamfreak

Bericht door steamfreak »

Die kan je vinden op http://www.trainsim-depot.nl .
Eerst registreren, dan kijken bij zoeken 'gmax' invullen en kijken bij de downloads.
Daar heb je die onderdelen :wink:
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

ik heb er ook lang naar gezocht en uiteindelijk bij Jocadis gevonden. Daar kan je hem ook nog misschien vinden.

MVG
Bert

Bericht door Bert »

Dit boek kom je ook regelmatig tegen op ruilbeurzen aan verminderde prijzen. :wink:
steamfreak

Bericht door steamfreak »

Ok bedankt, zal zien of ik het kan vinden :wink:
Plaats reactie