TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Vragen, besprekingen over het historisch materieel.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Bibke »

De prijs blijft, dit al voor het vijfde jaar, onveranderd op € 36 voor verzending in België en € 42 voor verzending naar het buitenland. We wijzen er op dat enkel de abonnementen voor ons financieel interessant zijn aangezien de distributiefirma’s een flink deel van de opbrengst van de losse verkoop opeisen. We raden u dan ook vooral de abonnementsoptie aan!!!
We herhalen dat alle winst uit de verkoop van OP DE BAAN en EN LIGNES integraal gebruikt wordt voor het verwezenlijken van onze doelstellingen: het bewaren, restaureren en het op het Belgische net inzetten van Belgisch spoorwegmaterieel en het uitbouwen van het museum van Saint-Ghislain, alsmede het heropenen van lijn 128. TSP dankt iedereen die het voorbije jaar geholpen heeft bij het tot stand komen van OP DE BAAN, vooral omdat hun inzet, we kunnen het niet genoeg zeggen, geheel vrijwillig gebeurt.
Om u te abonneren of om uw abonnement te verlengen volstaat het om - in België - € 36 op rekening 001-1201789-35 van het TSP-Brussel over te schrijven met de vermelding “abonnement 2009”. Vanuit het buitenland kan u gebruik maken van de op blz. 3 genoemde modaliteiten om som van € 42 over te maken.
Het eerste nummer van 2009 zal in februari verschijnen. We verzoeken u om uw abonnement VOOR 31 DECEMBER 2008 in orde te brengen. We leggen hier de nadruk op omdat enkel diegenen die ten laatste op deze dag hun abonnement hebben betaald een verminderingskaart krijgen die recht geeft op 10% reductie op het volledige gamma van de TSP-shop tijdens de opendeurdagen in Saint-Ghislain of andere manifestaties waar TSP een stand heeft. Met dank aan de vrijwilligers… en voor het vertrouwen dat u in het TSP en zijn medewerkers stelt.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Stijn014

Re: TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Stijn014 »

Ik heb al enkele weken geleden (na uitgifte van de vorige op de baan) betaald. Krijg ik een bevestiging dat die betaling in orde is of niet?
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Bibke »

Stijn014 schreef:Ik heb al enkele weken geleden (na uitgifte van de vorige op de baan) betaald. Krijg ik een bevestiging dat die betaling in orde is of niet?
Neen, bij de volgende "OP DE BAAN" zal je verminderingskaart zitten.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Bibke »

Voor het personeel van de NMBS.

Voor de spoormannen van de NMBS-Groep –actief of gepensioneerde – is de prijs van het abonnement € 27 voor een verzending met de interne post, en € 32 voor een postverzending.
De mededeling wordt: “abonnement 2009 – RF – naam + graad + werkzetel”.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Re: TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Tim »

Krijgen de mannen van de privé ook korting? :)
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: TSP: UW ABONNEMENT VOOR “OP DE BAAN” 2009

Bericht door Bibke »

Tim schreef:Krijgen de mannen van de privé ook korting? :)
Sorry, Tim.

Het antwoord is negatief.
De korting is enkel voor mensen die onder B-Holding werken.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie