Spoorwegboekje 1962

Vragen, besprekingen over het historisch materieel.
Plaats reactie
natasha158

Spoorwegboekje 1962

Bericht door natasha158 »

Ik heb een spoorwegboekje van 1962 in mijn bezit.

Kan iemand mij zeggen wat de waarde hiervan zou kunnen zijn?

Badankt! :D

groetjes Natasha
Paul
Berichten: 1288
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: Spoorwegboekje 1962

Bericht door Paul »

Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...

Paul
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
natasha158

Re: Spoorwegboekje 1962

Bericht door natasha158 »

Het is inderdaad een officieel in hele goeie staat...
bedankt voor de info!
Zal eens kijken op ebay :)

Als ik er nu echt niets voor krijg, kan ik het zowel aan het spoorwegmuseum schenken (ik werk nl aan het spoor) Dan zijn ze me misschien dankbaar :wink:

groetjes
Paul schreef:Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...

Paul
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5283
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Spoorwegboekje 1962

Bericht door overweg13 »

natasha158 schreef:Het is inderdaad een officieel in hele goeie staat...
bedankt voor de info!
Zal eens kijken op ebay :)

Als ik er nu echt niets voor krijg, kan ik het zowel aan het spoorwegmuseum schenken (ik werk nl aan het spoor) Dan zijn ze me misschien dankbaar :wink:

groetjes
Paul schreef:Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...

Paul
Het spoorwegmuseum heeft alle spoorboekjes. Als je wil (en als het ooit nog eens opengaat) kun je ze daar namelijk raadplegen. Maar als je echt niet weet wat ermee te doen: ik wil er je ook wel "iets" voor betalen. Prijs overeen te komen, heet dat.
Met vriendelijke groet

overweg13
natasha158

Re: Spoorwegboekje 1962

Bericht door natasha158 »

Wat had je in gedachten? :)

groetjes
overweg13 schreef:
natasha158 schreef:Het is inderdaad een officieel in hele goeie staat...
bedankt voor de info!
Zal eens kijken op ebay :)

Als ik er nu echt niets voor krijg, kan ik het zowel aan het spoorwegmuseum schenken (ik werk nl aan het spoor) Dan zijn ze me misschien dankbaar :wink:

groetjes
Paul schreef:Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...

Paul
Het spoorwegmuseum heeft alle spoorboekjes. Als je wil (en als het ooit nog eens opengaat) kun je ze daar namelijk raadplegen. Maar als je echt niet weet wat ermee te doen: ik wil er je ook wel "iets" voor betalen. Prijs overeen te komen, heet dat.
Plaats reactie