Dudzele - 29 september 2010

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
ryckaert
Berichten: 222
Lid geworden op: 02 aug 2008, 23:53
Locatie: De Haan
Contacteer:

Dudzele - 29 september 2010

Bericht door ryckaert »

1.
Afbeelding
NMBS 2015 is net vertrokken uit Zeebrugge met een volbeladen containertrein naar Antwerpen-Noord.

2.
Afbeelding
Een vrachtwagen van het bedrijf P.Egdom is onderweg met een deel van een frans treinstel naar Bombardier in Brugge.

3.
Afbeelding
Een volle containertrein getrokken door de 2009 van B-Logistics passeert het plaatsje Dudzele en is bezig met z'n laatste kilometers naar Zeebrugge.

4.
Afbeelding
Crossrail DE6301 is onderweg naar Aachen-West met een Bulkhaul-containertrein. De trein is net vertrokken uit Ramskapelle.

5.
Afbeelding
NMBS 2317 rijdt met een ECS(European Containers)-trein naar Antwerpen Noord.

6.
Afbeelding
De 7862 is onderweg met een korte autotrein naar Zeebrugge. De trein bestaat uit 6 autowagens van STVA.
't Seinerke
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
Locatie: Brugge

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door 't Seinerke »

Meer van dat aub.

Als het je meezit,
zie je daar toch bijna alle types van locomotieven passeren.
bobke
Berichten: 766
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:55
Locatie: Dudzele

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door bobke »

Dat Frans treinstel of ja een deel ervan, waarvoor gaat die naar Brugge? Voor de binneninrichting of zo of? Over welke stellen gaan die eigenlijk (dus van welk order). En waar zou het kader gebouwd zijn van het stel, aangezien het uit de richting van Zeebrugge komt, vind ik dat wat raar. Graag meer uitleg hierover.

Mvg
Bobke
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door Steven »

Op een rijrichting van dergelijk transport mag je niet te veel afgaan, regelmatig maken dergelijke transporten grote omwegen omdat ze onder speciaal transport vallen en niet zomaar alle wegen mogen gebruiken.
ryckaert
Berichten: 222
Lid geworden op: 02 aug 2008, 23:53
Locatie: De Haan
Contacteer:

Bericht door ryckaert »

't Seinerke schreef:Meer van dat aub.

Als het je meezit,
zie je daar toch bijna alle types van locomotieven passeren.
Inderdaad, de Traxx'en zijn hier gelukkig nog niet zo actief! De 20'ers daarintegen komen hier dagelijks een paar keer langs met vooral containertreinen naar Antwerpen. Verder ook nog wat andere locs van NMBS, Crossrail, Captrain, ...
ryckaert
Berichten: 222
Lid geworden op: 02 aug 2008, 23:53
Locatie: De Haan
Contacteer:

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door ryckaert »

bobke schreef:Dat Frans treinstel of ja een deel ervan, waarvoor gaat die naar Brugge? Voor de binneninrichting of zo of? Over welke stellen gaan die eigenlijk (dus van welk order). En waar zou het kader gebouwd zijn van het stel, aangezien het uit de richting van Zeebrugge komt, vind ik dat wat raar. Graag meer uitleg hierover.

Mvg
Bobke
Geen idee waarom het naar Brugge ging en over het type kan ik u ook niets vertellen. Zoals Steven al aangaf maakt de richting niet veel uit, de kleine weggetjes kunnen ze niet nemen.
phantom27

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door phantom27 »

Is het mogelijk dat dit van innotrans afkomstig was miss ?
Afijn on topic, fraaie fotos zijn er gemaakt hier mogen er best wat meer van geplaatst worden indien aanwezig.
ryckaert
Berichten: 222
Lid geworden op: 02 aug 2008, 23:53
Locatie: De Haan
Contacteer:

Re: Dudzele - 29 september 2010

Bericht door ryckaert »

phantom27 schreef:Is het mogelijk dat dit van innotrans afkomstig was miss ?
Afijn on topic, fraaie fotos zijn er gemaakt hier mogen er best wat meer van geplaatst worden indien aanwezig.
Zou kunnen, maar ik denk het niet, heb er geen informatie over verder.
Meer foto's zullen nog verschijnen als ik nog eens heen ga. Gebeurd zeker nog eens, kan ik namerlijk met de fiets heen :wink: !
Plaats reactie