Spotten in Frankrijk?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Spotten in Frankrijk?

Bericht door Accelerat »

Ik had zoiets gelezen dat je voor op sommige stations een toestemmingspapier nodig had als je ging spotten, weet iemand hier iets meer van te vertellen?
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Dat zou wel eens goed moegelijk kunnen zijn, want, in Marseille bvb stond heel duidelijk aangegeven dat je een geldig vervoersbewijs nodig had om het perron op te mogen. Nuja, dezen Belg verstond even geen Frans...
En in alle andere stations moest je langs de ontwaardigns automaten en stond er heel duidelijk vermeld dat je je vervoersbewijs moest ontwaarden, maar of het daar verplicht was een op zak te hebben weet ik niet...
(In het buitenland nooit vergeten je ticket te ontwaarden :wink: )
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Joris schreef:(In het buitenland nooit vergeten je ticket te ontwaarden :wink: )
Ik heb al eens een waarschuwing gehad van de controleur :x
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

sncf-sncb schreef:
Joris schreef:(In het buitenland nooit vergeten je ticket te ontwaarden :wink: )
Ik heb al eens een waarschuwing gehad van de controleur :x
Dat zou nochtans geen probleem mogen zijn, toch? NS-kaartjes moeten toch ook ontwaard worden?
Nu, ik probeerde zelfs een CIV-biljet te ontwaarden in Tilburg. Kan het zijn dat die ticketjes iets breder zijn, en de stempelmachine niet inkunnen? Het was nochtans gewoon een automaatbiljet...
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

yep in Frankrijk moet je uw ticket composteren! :)
Plaats reactie