HLE 2302 schreef:dentheo schreef:HLE 2302 schreef:[
en treinen hebben ook een veeeeeeeel grotere luchtverplaatsing, dit maakt dat je kan worden opgezogen !
Onzin trein zuigt "NIET", en als hij zuigt alleen achteraan.... anders waren alle perrons kraaknet...
en dat denk jij, een trein die aan een verhoogt, namelijk vooral verhoogde voel je dat erg, zelfs al aan 120 !
dat je echt op 4m afstand nog een zuigkracht voelt, dit door de luchtverplaatsing, bij bv. een gekoppelde break, daar zit een groot gat tussen, het zou niet de eerste zijn die daar wordt mee gezogen !
en ik praat over een break, maar wat is dit niet bij een cargo ?!
dat zijn dingen waar je echt moet met opletten, en ja, op een perron gaat de luchtverplaatsing hoger zijn dan dan langs het spoor omdat de luchtdruk van onder de trein tussen de trein en de perronboord naar boven wordt geprest.
daarom ook, de trein is en blijft een moordmachine ! waar je moet met opletten !
en dat vergeten die dommerikken die daar aan de brug van morsenet foto's gaan gaan maken ! en ik kan me daar zo boos over maken hé, tommyken ook, maar het ergste van alles is dat het niks oplost, kijk naar josparla, hij lachte iedereen van die mening gewoon uit in het gezicht !
en daar werd ik kwaad van, ze luisteren gewoon niet, ze blijven verder de risico's nemen, ik vraag me echt af hoelang het nog gaat duren voor er eens iets misgaat op l24
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...