Het fotoboek van jos sparla lijn 24 Aken west - montzen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Het fotoboek van jos sparla lijn 24 Aken west - montzen

Bericht door Steven »

Aan iedereen,

Aangezien deze ellende blijft duren, en dan bedoel ik het van twee kanten, dus ook jij Nils, je gedraagt u kleinzerig door medeslachtoffer uit te hangen. De jos heeft kritiek gekregen op een aantal foto's. Hier op is door bepaalde mensen nogal hevig gereageerd (weeral van beide kanten). Het gevolg is dat Jos vertrokken is naar een ander forum (zover dit juist is) waar hij weer hetzelfde kan voorhebben. Door er hier echter blijven over na te praten nu de foto's en jos weg zijn los je niets op in tegendeel, bij deze sluik ik de topic aangezien ik vaststel dat er enkel nog zinloze gesprekken zijn die niets meer kunnen veranderen aan wat er gebeurd is.
ik ga als afsluiter het kort en krachtig zeggen, mensen die kritiek geven wik en weeg uw woorden wat voor je ze schrijft, ni wat je zegt maar hoe je het zegt kan bepalen hoe het over komt, voor de mensen die kritiek krijgen (en daar ben ik ook al is bij) leer er mee omgaan dat je altijd kans maakt om kritiek te krijgen. Er is nu eenmaal geen foto hier die van NIEMAND kritiek zal krijgen.

EINDE ONDERWERP
Gesloten