Foto-topicje!

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Trainspotterke schreef:Mooie foto van die 1349! 8) :twisted: :P
Een loc die ook veel op de IC A te bewonderen is! :wink:
ik heb hier op de IC-A al alle 60 locs gezien denk ik :roll: buite da ge soms een paar dagen dezelfde ziet zijn er echt geen locs die meer of minder IC A doen volgens mij :roll:
Sander

Bericht door Sander »

Steven schreef:tenminste iemand die weet waar hij knappe foto's kan maken, heel mooi gedaan :-)
Danku! Idd, de Albula is toch wel de fraaiste RhB-lijn.

Vanmorgen om 6u35 (jaja, vroeg op) stond de inmiddels achterhaalde Ge 4/4 III nr. 642 te wachten op vertrek naar Chur in het stille Filisur :) .
Afbeelding
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Wel voor een mooi ochtend fototje is dit ZEER goed gelukt. De mist
maakt het nog meer een exstra sfeer er over. Ik zou zeggen leg een
dagboek aan van jou reis :wink:
Sander

Bericht door Sander »

Dankje :wink: .
Ik heb al een dagboekje, en dat zal ik komende week eens uitbreiden :wink: .
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

sander, ondanks de niet 100% juiste tekst meer op de lok :-) is de foto zeer geslaagd in een leuk vernieuwd station (de niet zichtbare luifel op het middenperron onder meer), van dit station is ook steeds een webcam te vinden op het volgende adres

http://webcam.schmalspurbahn.ch/filisur/webcam/
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ik ben nu wel gene prof op foto's nemen , maar ik had is graag wat meningen eghoord :P Had verleden week enkele foto's genomen in Anvers Central en Blankenberge :

http://users.telenet.be/vanhool/nmbs

Ben maar ne amateur , maar suggesties om het beter te kunnen zijn altijd welkom :oops:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Ik ben nu wel gene prof op foto's nemen , maar ik had is graag wat meningen eghoord :P Had verleden week enkele foto's genomen in Anvers Central en Blankenberge :

http://users.telenet.be/vanhool/nmbs

Ben maar ne amateur , maar suggesties om het beter te kunnen zijn altijd welkom :oops:
wij lezen liever Antwerpen Centraal ipv Anvers Central :twisted:
voor de rest 1 tip :-) zoals in Blankenberge neem de foto's aan de kant waar de zon op de trein zit, dus niet de schaduwkant :-) (indien mogelijk)
Sander

Bericht door Sander »

De nieuwe RRF16 bij Nieuwerkerk a/d IJssel, rijdend richting Rotterdam op 12 mei 2006 :) .
Afbeelding
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

een zwevende loc :!:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

pra-chtig :shock: :)
edje

Bericht door edje »

Afbeelding Syntus Lint stellen 41 en 26 naderen om 08:43 op 13-05-2006 het Eindstation Winterswijk.
55erke

Bericht door 55erke »

Nog enkele foto's van mij :
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Groeten
Johan
55erke

Bericht door 55erke »

En nog een leuke genomen vanuit de toren op het 3 landen punt , mooi zicht daar trouwens :wink:
Afbeelding Groeten
Johan
steamer

Bericht door steamer »

Dag Johan,

De foto met het zijaanzicht van de 55'ers die naar Montzen rijden vind ik qua idee best wel vernieuwend: na vele honderden foto's vanop 't brugje en enkele andere klassiekers is dit een een leuke afwisseling, proficiat :D
Heb je er enig idee van wanneer die toren aan het drielandenpunt geopend is? Ik stond daar vroeger altijd op het verkeerde moment :?

Groetjes,
Steamer
55erke

Bericht door 55erke »

Hoy
Ja dat plekje voor die foto gaat wel ni lang meegaan hoor , binnen de 2 weken staat dat groen op de voorgrond 2 meter hoog :wink: Dus ja in de winter en als je er nog op tijd bij bent in het voorjaar.

Die toren daar doen ze volgens mij zo een beetje hun goesting met hun openings uren , ik ben er ook al geweest dat ie niet open is , en nu was hij open maar plots moets iedereen eraf en mocht niemand naar boven want ze gingen sluiten want ze moesten dringent weg. En dat op nen mooie zonnige dag om 15u :roll:

Groeten
Johan
Plaats reactie