Foto-topicje!

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
LierTrainspotter

Bericht door LierTrainspotter »

ja inderdaad tussen 18uur en 19uur meestal, hij rijd ook nog eens in de omgekeerde richting 's avonds laat en soms rijd hij ook in de voormiddag naar genk dus hij kan tot 3 maal per dag komen. mijn broer gaat naar school in antwerpen en ziet hem dan richting lier rijden. Hij komt wel niet altijd elke dag, soms is het ook een 77er!
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2955
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Bericht door Bibke »

LierTrainspotter schreef: soms is het ook een 77er!
Dat klopt. Een trein met een 77er heb ik daar ook al zien vertrekken.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo, Afbeelding Op 22/02/2007 rijdt de 470 als IC uit Lille door het station van Saint-Ghislain.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Daarstraks gezien in de buurt van Verviers :P een omgevallen betonpomp :D
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

en je was ni alleen getuige :-)
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

veel chance gehad da die ni op de sporen lag :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22576
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:veel chance gehad da die ni op de sporen lag :P
of de bovenleiding geraakt heeft :-)
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Voila .. nog eens een Cargotje op L13
Bijlagen
HLE 2619.jpg
HLE 2619.jpg (194.6 KiB) 4998 keer bekeken
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Een niet alledaags zicht ... een proper 13 verzorgd trein 44715 van
Antwerpen B3 naar Muizen.. rond de 600T aan de haak.
Bijlagen
HLE 1321 (2).jpg
HLE 1321 (2).jpg (139.04 KiB) 4751 keer bekeken
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Schönes Bild!
Wover

Bericht door Wover »

Ik geloof dat ik die daarstraks nog in Muizen heb gezien. Daar stonden een stuk of 10 13'en mooi achter elkaar gekoppeld. En dan zeggen ze dat ze een loctekort hebben :P. Er zaten trouwens ook 1 of 2 3000'en tussen (3009 of 3019 ofzo, ben ni zeker :)).
TBbart

Bericht door TBbart »

t'is niet omdat je ergens een rijtje loco's ziet staan dat dat wil zeggen dat ze loco's genoeg hebben hé,

al eens op gelet dat dat rijtje daar nooit langer dan 2u zal staan (in de week hé).
In Brugge of Gent zie je ook altijd 23's staan op dezelfde plaats... let er eens op... dat de nummers s'ochtends... verschillen met die van de namiddag.
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Wover schreef:Ik geloof dat ik die daarstraks nog in Muizen heb gezien. Daar stonden een stuk of 10 13'en mooi achter elkaar gekoppeld. En dan zeggen ze dat ze een loctekort hebben :P. Er zaten trouwens ook 1 of 2 3000'en tussen (3009 of 3019 ofzo, ben ni zeker :)).
Was jij dat een van die twee dat rond de middag de 1302 en 1303 gezien hebt richting Antwerpen-Noord met een lege kolentrein ? Dat dan ook nog een goedendag deed ? :lol: Want ik had eventjes gestopt aant peron voor een TB van Bertrix af te zetten.
Wover

Bericht door Wover »

Helaas ben ik geen TB, ik was reiziger op de IR Leuven - Mechelen - Sint-Niklaas (die door werken op L27 uitzonderlijk niet gesplitst werd trouwens) ;).
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Wover schreef:Helaas ben ik geen TB, ik was reiziger op de IR Leuven - Mechelen - Sint-Niklaas (die door werken op L27 uitzonderlijk niet gesplitst werd trouwens) ;).
Aahzo ... je zat op de break die voorbij kwam wanneer den 1321 in de bundel juist stond :lol: :D
Plaats reactie