ja inderdaad tussen 18uur en 19uur meestal, hij rijd ook nog eens in de omgekeerde richting 's avonds laat en soms rijd hij ook in de voormiddag naar genk dus hij kan tot 3 maal per dag komen. mijn broer gaat naar school in antwerpen en ziet hem dan richting lier rijden. Hij komt wel niet altijd elke dag, soms is het ook een 77er!
Ik geloof dat ik die daarstraks nog in Muizen heb gezien. Daar stonden een stuk of 10 13'en mooi achter elkaar gekoppeld. En dan zeggen ze dat ze een loctekort hebben . Er zaten trouwens ook 1 of 2 3000'en tussen (3009 of 3019 ofzo, ben ni zeker ).
t'is niet omdat je ergens een rijtje loco's ziet staan dat dat wil zeggen dat ze loco's genoeg hebben hé,
al eens op gelet dat dat rijtje daar nooit langer dan 2u zal staan (in de week hé).
In Brugge of Gent zie je ook altijd 23's staan op dezelfde plaats... let er eens op... dat de nummers s'ochtends... verschillen met die van de namiddag.
Wover schreef:Ik geloof dat ik die daarstraks nog in Muizen heb gezien. Daar stonden een stuk of 10 13'en mooi achter elkaar gekoppeld. En dan zeggen ze dat ze een loctekort hebben . Er zaten trouwens ook 1 of 2 3000'en tussen (3009 of 3019 ofzo, ben ni zeker ).
Was jij dat een van die twee dat rond de middag de 1302 en 1303 gezien hebt richting Antwerpen-Noord met een lege kolentrein ? Dat dan ook nog een goedendag deed ? Want ik had eventjes gestopt aant peron voor een TB van Bertrix af te zetten.
Wover schreef:Helaas ben ik geen TB, ik was reiziger op de IR Leuven - Mechelen - Sint-Niklaas (die door werken op L27 uitzonderlijk niet gesplitst werd trouwens) .
Aahzo ... je zat op de break die voorbij kwam wanneer den 1321 in de bundel juist stond