Interrail België & Luxemburg.

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Interrail België & Luxemburg.

Bericht door dentheo »

Als ik het mij goed herinner speelt de "woonplaats" een rol, NIET de nationaliteit.
Het zou dus ok moeten zijn, ook al is je woonplaats tegenwoordig niet makkelijk te bewijzen.
Ik heb ooit de discussie gehad over een interrail gekocht in de treinreiswinkel, die hebben een adres in Nederland, dus ik zou wel wonen in Nederland...ik kwam terug uit Wenen via Arnhem Roosendaal, is op een wapenstilstand geëindigd...
Nu zou dat geen probleem meer zijn, de eerste en laatste dag mag je in je eigen land rijden, laatst terug gekomen uit Passau via ICE Brussel.
Heb je dan nog dagen over die je later in de maand wil reizen wordt het weer moeilijk. Moet je weer over de grens geraken.

Het "dagboek" is flauwe kul, sommigen doen moeilijk andere niet.
Ik vraag mij af hoeveel het achteraf terugsturen, want dan alleen is het nuttig voor de inkomstenverdeling.
Theo
Groeten vanop de Heide
Davy
Berichten: 644
Lid geworden op: 29 okt 2015, 23:29

Re: Interrail België & Luxemburg.

Bericht door Davy »

Ah oke, op zich wel duidelijk. Dat dagboek vind ik ook een beetje flauwekul maargoed dat neem ik er dan wel bij.

De intentie is trouwens om dan echt uitgebreid het Belgische en Luxemburgse spoor te gaan verkennen, vooral specifieke trajecten en ritten die moeilijker met railpass te bereizen zijn.
Plaats reactie