Tractiewerkplaats Merelbeke

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Annielover

Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Annielover »

Het terrein rond de tractiewerkplaats van Merelbeke eens nader bekeken!

De tankinstallatie voor de diesels, allemaal goed met camera's beveiligd... Afbeelding De tankinstallatie voor de diesels, allemaal goed met camera's beveiligd... Afbeelding Afbeelding Afbeelding De staalborstels voor de krokodillen vallen hier heel goed op Afbeelding Afbeelding Een ongewone koppeling... Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Er staan blijkbaar veel MW41's in revisie... :D Afbeelding Afbeelding Een HLR pal vooraan bekeken is toch een raar gezicht :) Afbeelding Waar worden die nog voor gebruikt eigenlijk? Afbeelding Afbeelding De twee broertjes Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Retard »

Interessante foto's!
Wanneer zijn die foto's getrokken?
Annielover

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Annielover »

Retard schreef:Interessante foto's!
Wanneer zijn die foto's getrokken?
Gisteren, zaterdag 30 maart 2013 :)
Alleen spijtig van die grijze lucht... achja, het was mijn enigste vrije dag en we zitten in België... ;)
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Robin »

de reeks 91 word in sommige plekken nog gebruikt voor te rangeren. Bij mijn weten enkel nog in Merelbeke.
Knappe foto's!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Asterix »

Is het eigenlijk toegelaten om als buitenstaander daar foto's te gaan nemen :?:
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door Mechanik »

wat mij enorm veel opvalt op de foto's is dat er enorm veel stellen staan met "kleine" tags ... die zouden in de WE's toch allemaal perfect verwijderd kunnen worden ... zeker de tag's op de kop van de trein ...
john_paola20

Re: Tractiewerkplaats Merelbeke

Bericht door john_paola20 »

Hello
Dank voor de prachtige foto's; ik zoek een treinlocatie (liefst een depot) om foto's de maken met een model;
is het mogelijk om toelating te vragen voor een shoot in Merelbeke ? of ken je andere locaties..?
Dank voor je aandacht

groeten
John
Plaats reactie