Antwerpen Noorderdokken

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
pronkie001
Berichten: 212
Lid geworden op: 06 mar 2012, 21:29
Locatie: Amersfoort (Nederland)
Contacteer:

Antwerpen Noorderdokken

Bericht door pronkie001 »

Afgelopen week een weekje op vakantie geweest die begon in Antwerpen, alwaar ik in Antwerpen Noorderdokken een paar spots heb gemaakt.
Vandaar uit richting Engeland richting Londen, Doncaster, York, Sheffield, Birmingham en Kidderminster ben geweest.
Van deze trip komen de komende dagen de foto's online. Ik ben ze nog aan het uitzoeken maar er zitten een paar leuke spots bij.
Het weer zat enorm mee, ik heb slechts zaterdagochtend regen gehad, de rest van de dagen was mooi weer.
Afbeelding Class66 passeert hier Antwerpen Noorderdokken.
Afbeelding Motorstel 608 passeert hier met wat lijkt alsof de ene zijde van het stel is dicht gelast, later zag ik een andere met
dezelfde zijde dicht gemaakt.Misschien weet één van de forumleden waarom dit is?
Afbeelding Benelux (2.1) met de 2806 op weg naar Nederland.
tomdg
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008, 13:40

Re: Antwerpen Noorderdokken

Bericht door tomdg »

pronkie001 schreef:Motorstel 608 passeert hier met wat lijkt alsof de ene zijde van het stel is dicht gelast, later zag ik een andere met
dezelfde zijde dicht gemaakt.Misschien weet één van de forumleden waarom dit is?
Aan 1 kant zit daar de hoogspanningscabine (je ziet de draad van de panto door het dak naar binnen gaan).
Plaats reactie