Florée 25 september 2014

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2067
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Florée 25 september 2014

Bericht door Dieselfreak »

Gisteren ben ik nog eens naar Florée geweest. Florée is één van mijn favoriete haltes in België, omdat het helemaal op het platteland ligt en in een bocht, waardoor je er goede foto's van treinen kunt maken. Aangezien het normaal binnenkort verdwijnt, ga ik er nog snel een aantal keer heen.

Om te beginnen Desiro 08544, die mij van Namen naar Florée bracht: Afbeelding Afbeelding Ik was nauwelijks aan de andere kant van de sporen, of twee Deense Neuzen, waarvan de voorste 521, kwamen af: Afbeelding Even later kwam uit de andere richting stel 507 aangestormd: Afbeelding Een foto van heel dicht, we zien duidelijk de machinist en iemand anders in de bestuurderscabine: Afbeelding Korte tijd later kwamen 3 Desiro's aaneen: Afbeelding Afbeelding Natuurlijk zijn redelijk wat stellen reeds van alternatieve beschildering voorzien: :evil: Afbeelding Deense Neus 516 uit de andere richting: Afbeelding Afbeelding Desiro 08572: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Dan raasde in de andere richting stel 503 samen met nog 2 andere voorbij: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Even later passeerde er nog een HLE 13 met M6 in de andere richting, maar ik had toen net mijn camera weggestoken.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie