Ruisbroek 3 augustus 2015

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5283
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Ruisbroek 3 augustus 2015

Bericht door overweg13 »

Ik heb een allegaartje aan treinfoto's op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ geplaatst. Niks bijzonders, maar wel erg recent.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Ruisbroek 3 augustus 2015

Bericht door Dieselfreak »

overweg13 schreef:Niks bijzonders, maar wel erg recent.
Tja, veel bijzonders is er inderdaad niet aan, het Belgische materieel ziet er tegenwoordig bijna allemaal min of meer hetzelfde uit. Alleen de foto's van de Eurostar vind ik nog enigszins interessant, vooral die laatste met die oude huizen op de achtergrond.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Taurus

Re: Ruisbroek 3 augustus 2015

Bericht door Taurus »

Ruisbroek is voor HST's een goed fotopunt vanaf beide perrons. Wel zou ik aan het eind van de middag nog iets verder naar achteren lopen, dan komt de oude huizenrij er mooier op. Heb er zelf ook meerdere malen gestaan.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5283
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Ruisbroek 3 augustus 2015

Bericht door overweg13 »

Taurus schreef:Ruisbroek is voor HST's een goed fotopunt vanaf beide perrons. Wel zou ik aan het eind van de middag nog iets verder naar achteren lopen, dan komt de oude huizenrij er mooier op. Heb er zelf ook meerdere malen gestaan.
Eigenlijk wilde ik gewoon een vernieuwde Eurostar fotograferen, maar die stond defect. Daarom ging ik er woensdag terug en deze keer kon ik de vernieuwde 3015 wel vastleggen. En geloof me of niet, maar ik had ondertussen zelf ontdekt dat ik beter wat verder kon gaan staan. Foto's volgen nog.
Met vriendelijke groet

overweg13
Taurus

Re: Ruisbroek 3 augustus 2015

Bericht door Taurus »

Volgend jaar wil hier nog eens proberen vernieuwde en nieuwe Eurostars te fotograferen.
Plaats reactie