opdetrein.be
opdetrein.be
We zijn er weer !
Vandaag een nieuwe bijdrage over het heikele punt van de communicatie bij de NMBS.
http://www.opdetrein.be/nmbs-informeert ... voldoende/
Vandaag een nieuwe bijdrage over het heikele punt van de communicatie bij de NMBS.
http://www.opdetrein.be/nmbs-informeert ... voldoende/
Re: opdetrein.be
Streng, maar rechtvaardig oordeel, dit was net de belofte van het nieuwe systeem, dat het meer in real time informatie zou doorgeven. Kunnen de NMBS-apps niet om met het nieuwe systeem of draait het nieuwe TMS zelf in de soep, ik weet het niet, maar dit is onbehoorlijk.
Re: opdetrein.be
En nog twee bijdragen :
http://www.opdetrein.be/7572-en-8572/
http://www.opdetrein.be/spoorwegnostalgie/
http://www.opdetrein.be/7572-en-8572/
http://www.opdetrein.be/spoorwegnostalgie/
Re: opdetrein.be
Mee eens. Vooral voor de langere afstand is eerste klasse echt een verademing die zijn geld vaak waard is. Het zou zonde zijn die te schrappen...
Re: opdetrein.be
Wel, ik ben nog van de tijd dat je betaalde op het OV te gebruiken.am62 schreef:http://www.opdetrein.be/bellot/
Sinds de invoering van het kostenloos vervoer voor 65+ (maar wel ten koste van de belastingbetalers) is er vooral geklaagd.
Niet moeten betalen en durven klagen: dat was nooit gezien.
Hogere perrons zullen voor een aantal reizigers een noodzaak zijn terwijl het voor het gros maar een kleinigheid is.
Wat wil je uitgeven voor een beperkt aantal reizigers?
Er rijden dikwijls belbussen van stopplaatsen met hoge perrons naar stations waar je moeiteloos op de trein gaat.
Hoog tijd om de verschillende OV-wijzen eens te vergelijken, in kaart te brengen en een zinvolle vernieuwing door te voeren!
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.