30 april 2017 Sint-Genesius-Rode

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

30 april 2017 Sint-Genesius-Rode

Bericht door overweg13 »

Meer dan een aangenaam tussendoortje was deze korte wandeling in eigen streek niet, maar je kunt er toch alles over lezen op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ar ... ID=2032784. Let wel op: wie echt niet zonder treinen kan, komt er deze keer bekaaid af: we gebruikten alleen twee bussen.

Veel kijk- en leesplezier.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1783
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: 30 april 2017 Sint-Genesius-Rode

Bericht door Portbou »

Hallo wandelaars,
Als we instappen rijdt de bus 2 minuten te vroeg, bij het uitstappen is de vervroeging al tot 5 minuten toegenomen, en dat met een klantvriendelijke en rustige chauffeur.
Een klantvriendelijke en rustige chauffeur is mooi meegenomen maar zoveel te vroeg rijden is toch eigenlijk niet aanvaardbaar ?
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: 30 april 2017 Sint-Genesius-Rode

Bericht door overweg13 »

Nee, al is die vijf minuten wel de marge die De Lijn ook hanteert. Wij nemen zelf 7 minuten marge, na enkele nare ervaringen. Ik dien klacht in vanaf 8 minuten en dat gebeurt dus echt wel enkele keren per jaar. Ik krijg dan een stereotiep antwoord over gps-gegevens die bevestigen wat ik geschreven heb en dat de verantwoordelijke de chauffeur erover zal aanspreken. Ook een klacht bij de Vlaamse ombudsman haalde niets uit. Bij een enquête zei ik eens dat te vroege bussen veel erger waren dan te late: de interviewster bevestigde dat ze dat heel vaak te horen kreeg. Dat is dus een levensgroot probleem waaraan De Lijn niets doet.
Met vriendelijke groet

overweg13
Rangeerspoor

Re: 30 april 2017 Sint-Genesius-Rode

Bericht door Rangeerspoor »

Ik val onder de categorie "kan niet zonder treinen" vrees ik ( :lol: ) maar ik heb toch maar weer eens van dit aangenaam verslag lezen genoten. Ik vind het ook knap dat je slechts enkele (de meest sfeervolle) foto's erbij zet. Teveel foto's nemen soms het leesplezier wat weg.
Plaats reactie