Reportage: Alle stations van belgie

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
benimmeg
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 aug 2015, 16:52
Contacteer:

Reportage: Alle stations van belgie

Bericht door benimmeg »

Hallo forumleden,
Ik ben eindelijk begonnen om deze zomervakantie alle stations af te gaan. Ik heb een wevsite gemaakt die jullie ten alle tijden kunnen bezoeken. Op die site zul ja alle reisverslagen vinden en een kaart waarop je kan zien waar ik geweest ben sinds 28juni. Veel kijk en leesplezier. Hier is de link van mijn eerste verslagje: http://allestationsvanbelgie.jouwweb.be ... tenlijntje.
Feedback is altijd welkom, maar wees ni te streng, het is men allereerste verslag en site, en ik studeer geen taal-en letterkunde :P
Laatst gewijzigd door benimmeg op 02 jul 2018, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
benimmeg
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 aug 2015, 16:52
Contacteer:

Re: Reportage: Alle stations van belgie

Bericht door benimmeg »

DAG 2
Beste forumleden,
Dag 2 van mijn trip langs alle belgische stations is erop. Deze keer een korte dag van Lokeren naar Zwijndrecht met de stoptrein. De tekst en foto's zijn te vinden op mijn site : http://allestationsvanbelgie.jouwweb.be. Veel leesplezier, en feedback blijft welkom.
benimmeg
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 aug 2015, 16:52
Contacteer:

Re: Reportage: Alle stations van belgie

Bericht door benimmeg »

DAG 3: In en rond Brussel.
Mijn derde reisdag zit erop om alle stations te bezoeken. Terug heb ik een reisverslag gemaakt die men kan vinden op mijn site onder de reisverslagen. Onder het puntje kaart kan je mijn progressie volgen. Feedback blijft zeker welkom.
site: http://allestationsvanbelgie.jouwweb.be
Paul
Berichten: 1285
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: Reportage: Alle stations van belgie

Bericht door Paul »

Leuke onderneming. Ik ben wel benieuwd met welk vervoersbewijs je rijdt, zodat je lukraak gelijk welke trein kunt nemen?
Vriendelijke groet,

Paul