Hulp regio Kortrijk-Lille

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Ouwe
Berichten: 54
Lid geworden op: 04 mei 2019, 14:10

Hulp regio Kortrijk-Lille

Bericht door Ouwe »

Later deze maand ben ik een aantal dagen in de omgeving van Lille en heb dan veel vrije tijd. Ik vroeg mij af of iemand mij advies kan geven.

Mijn hotel is in Lille en ik ben er met de trein heen, dus ik ben niet zo flexibel met de wagen. De omgeving waar ik iets zou kunnen doen is zo ongeveer tot Hazebrouck, Kortrijk, Bethune en Douai. Ik sta liever niet op een station, maar omdat ik met de trein naar locaties moet gaan kan ik niet te ver van een station lopen (of met V'lille als dit beschikbaar is). Ik heb een aantal dagdelen ter beschikking voor mezelf, dus ik kan meerdere dingen doen. Kan iemand mij bepaalde locaties aanraden? En zijn er misschien bepaalde interessante treinen die ik kan verwachten? Ik zou een paar goederentreinen in Frankrijk erg leuk vinden, maar de enkele getrokken treinroulaties uit Lille zouden ook leuk zijn.

Ik ga op een vrijdag met de trein naar Lille. Daar moet ik in de avond aanwezig zijn. In de middag wou ik naar Lauwe gaan, maar in de ochtend kan ik ergens een reisonderbreking houden. Heeft iemand een suggestie waar? Op de terugweg heb ik geen tijd voor een tussenstop.
Eurovisie: De Nederlandse bal was niet goed genoeg, dus werd een belgische bal ingevlogen. Hopelijk staat het atomium nog recht.
Plaats reactie