Het oudere materiaal wordt bij de NMBS precies beter onderhouden dan het nieuwe, als je kijkt naar die vuile 13'en en darentegen zo'n kraaknette 25.5 en 62, zo zie ik het graag
Het oudere materiaal wordt bij de NMBS precies beter onderhouden dan het nieuwe, als je kijkt naar die vuile 13'en en darentegen zo'n kraaknette 25.5 en 62, zo zie ik het graag
misschien hadden ze toch beter die ruitewissers van den 62 ook mooi recht gehangen, dan had het perfect geweest
Is de 6256 een museumloc of zit hij ook bij infrabel?
Het lijkt me raar dat ze zo'n loc in een oude schildering herschilderen.
Het ziet er in elk geval erg strak uit. Ook de 2551 trouwens.
als ik me ni vergis (moet het effe nazien) is da de loc die onder meer deelnam aan 1 van de ritten van TSP in 2005, is toen speciaal wa opgeknapt geweest maar dacht dat het een loc van FKR was en niet van FNND, tenzij die ondertussen overgeplaatst is
Tim schreef:Is inderdaad speciaal voor een TSP rit vorig jaar, samen met de 6244, herschilderd geweest.
Hehe, niet alleen herschilderd
Ondergetekende heeft (gelukkig niet alleen ) een namiddag staan plamuren aan de hier zichtbare neus aangezien ze te verschrikkelijk was om aan te zien Blijkbaar houdt de verf goed stand, ik had vorig jaar schrik dat het witte plamuursel terug zichtbaar zou worden na een tijdje omdat we eigenlijk raprap de verf hebben moeten aanbrengen door tijdsnood...