Per(ron)geluk

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
1607

Bericht door 1607 »

:roll: denk dat bepaalde mensen wel weten wie ik ben. zo moeilijk is mijn stijl nu ook niet om te achterhalen wie ik ben.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Wie is het dan wel? Ja sorry kan het ook niet ruiken he...

Maar voor de crash was er toch geen 1607 ? Of heb ik dan last van mijn geheugen? :oops:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22506
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik heb er ook geen weet van :-) zover ik weet is 1607 zelf al heel lang gecrasht :-)
1607

Bericht door 1607 »

1607 is mijn verjaardag. :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

1607 schreef:jups je beloofd en beloofd maar der komt niks van in huis. sorry maar dan vind ik dat je dan niet zulke uitspraken moet doen als je weet dat je er geen tijd gaat voor hebben.
Als ik moet kiezen tussen deftig werk voor school leveren of op tijd een fotowedstrijd in orde doen voor een internetforum, dan gaat dat eerste toch wel voor, hoor! :roll:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Blokbeest! Ge gaat nu toch nie zeggen da het zooo lang duurt om die foto's online te plaatsen :shock:. Ge hebt er maar 10 ofzo
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

laat treinspotterke even met rust aub, hij zal die foto's wel online zetten, maar het is echt geen zaak van leven of dood he :wink: en school gaat voor dusja...

volges mij is het stec btw :wink:
1607

Bericht door 1607 »

maar het gaat hem niet echt van kiezen tussen schoolwerk of foto's online zetten. maar om het principe dat men een maand geleden dingen belooft en zich er niet kan aan houden. Schoolwerk gaat altijd voor. daar maak ik zeker niks van.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Ik denk dat 1607 treinfreak003 is van vroeger.
1607

Bericht door 1607 »

heb het net een paar minuten geleden bekend gemaakt op een ander topic. :wink:
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Ahja, maar je ziet toch dat ik juist zat want ik had het 2 minuten eerder gepost :P
Plaats reactie