Brugge 29-01-06

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Bert

Brugge 29-01-06

Bericht door Bert »

Ik ben zondag naar Brugge geweest en hier ziet u enkele foto's:
De Thally's: Afbeelding De L-trein naar Gent Afbeelding De IC-A (die heel kort was :!: )van 16.05 richting Oostende. Afbeelding Blijkbaar is de 1337 een supporter van Anderlecht. Afbeelding
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Het was wel mooi fotoweer, blijkbaar 8)
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Weer een vuile 13 :? , rijden er eigenlijk nog propere rond?
Wover

Bericht door Wover »

misschien is het juist de nmbs hun bedoeling om ze zo vuil mogelijk te laten, zodat graffiti-vandalen er niet durven op spuiten (omdat hun graffiti dan niet blijft hangen ofzo)
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Vorige week zijn de wachthokjes op het nieuwe perron trouwens "ontmanteld", ttz i.p.v. uit vier planken bestaan ze nu uit de definitieve glazen wanden (glas tot op de grond).
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Mag ik eigenlijk vragen wat die Thalys daar doet?
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Er rijdt toch nog altijd een Thalys van Oostende, Brugge en Gent naar Parijs, zoals er ook nog ene naar Bergen, Charleroi, Namen en Luik rijdt.
Ik denk dat dat bij alle 2 die verbindingen nog ene per dag is.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ahzo... Maar dan is de EXIF info van de foto niet helemaal juist, die staat een uur te vroeg.
1607

Bericht door 1607 »

van Oostende naar Parijs en terug als hij zin heeft. :lol: :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Hij staat wel degelijk op de dienstregeling om 17.10 naar Paris-Nord(wel op zondag kijken hé) :wink:
Als hij een uur later zou komen dan zou het donker zijn.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Bert schreef:Hij staat wel degelijk op de dienstregeling om 17.10 naar Paris-Nord(wel op zondag kijken hé) :wink:
Als hij een uur later zou komen dan zou het donker zijn.
Ja, dat heb ik gezien; maar dit staat in de EXIF: Image date: 2091:02:21 16:14:38, dus een uur te vroeg, uw foto-toestel staat nog op zomertijd wss.
Bert

Bericht door Bert »

Dat zou kunnen, daar kijk ik eigenlijk niet naar. :oops:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Mooie fotos! :wink:
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

SIMPY.be schreef: Ja, dat heb ik gezien; maar dit staat in de EXIF: Image date: 2091:02:21 16:14:38, dus een uur te vroeg, uw foto-toestel staat nog op zomertijd wss.
Zou ik eens mogen vragen hoe en waar je die informatie vindt?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Elgar schreef:
SIMPY.be schreef: Ja, dat heb ik gezien; maar dit staat in de EXIF: Image date: 2091:02:21 16:14:38, dus een uur te vroeg, uw foto-toestel staat nog op zomertijd wss.
Zou ik eens mogen vragen hoe en waar je die informatie vindt?
Je kan dit met bepaalde programma's doen, bv photoshop
Bij een file op je computer kan je gewoon in windows XP rechtklikken op die file en bij eigenschappen die info zien.
Ik doe het via het net; via een FireFox externsie: http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/fxif/

Met EXIF kan je héél interessante dingen te weten komen, buiten de datum ook het camera-model, diafragma, sluitertijd en flitsinstellingen! http://nl.wikipedia.org/wiki/Exif
Plaats reactie