Snowpics

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Trainspotterke

Snowpics

Bericht door Trainspotterke »

De winter zit er weer eens op, weliswaar met ietsje minder sneeuw als vorig jaar, maar de laatste twee weken konden we toch niet klagen.

Ik vermoed dat er al velen ondertussen sneeuwfoto's hebben, en die mogen dus nu ook opgestuurd worden voor de volgende wedstrijd over treinen in de sneeuw! :wink:

Kies je beste Snowpic uit en stuur die op naar fotowedstrijdhgbtf@gmail.com ! :wink:
Hopelijk mag ik een grote respons verwachten.
Mensen die al een snowpic ingestuurd hebben, mogen deze nog altijd wisselen als ze willen. Morgen maak ik de namen bekend van wie al een snowpic ingestuurd heeft! :wink:

De inzendingen lopen tot en met woensdag 22 maart! :wink:
1607

Bericht door 1607 »

ik wil niet grof overkomen of zoiets maar ik hoop dat je je nu aan je afspraken houd kwa data.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

MINDER sneeuw? kuch ik ben nog niet te lang terug uit arlon vandaag en heb sneeuw van arlon tot juist voor namen tussen de sporen gehad das zo een kleine 130 km sneeuwparkoer, het meeste lag zoals gewoon in libramont, dit moet een winter zijn waar ik met nog meer sneeuwdagen naar arlon ben gereden dan vorige winter, groetjes
55erke

Bericht door 55erke »

Ik heb op mijn faforiete spotlijn 24 tog ook veel sneeuw gehad. µ
In november zelfs al, en vandaag ook :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ja, er is wel veel sneeuw gevallen in een korte periode.

Maar in de oostkantons konden ze deze winter maar drie weken skiën tegenover zes weken vorig jaar! :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

1607 schreef:ik wil niet grof overkomen of zoiets maar ik hoop dat je je nu aan je afspraken houd kwa data.
Ja, ik weet dat ik met de huidige fotowedstrijd een beetje te laat was, maar dat was een periode dat ik enorm veel te doen had! :? :wink:
Nu zal het niet meer gebeuren! :wink:

Dus inzenden die snowpics maar! :wink:
-> fotowedstrijdhgbtf@gmail.com
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Trainspotterke schreef:Ja, er is wel veel sneeuw gevallen in een korte periode.

Maar in de oostkantons konden ze deze winter maar drie weken skiën tegenover zes weken vorig jaar! :wink:
dat heeft eerder te maken met de dikte dan met het aantal sneeuwdagen op zich he, de hoge venen hebben serieus wat witte winterse dagen gehad dit jaar maar als er niet meer als 5-10 cm ligt doen de meeste pistes niet open he
Davy

Bericht door Davy »

Die hebben we toch al eens ingezonden voor de crash?
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Davy schreef:Die hebben we toch al eens ingezonden voor de crash?
ze zijn in de crash gebleven zeker :P
(spotterke had toen gezegt dat wegens de weersomstandigheden de wedstrijd verplaatst werd :wink: )
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Shrek schreef:
Davy schreef:Die hebben we toch al eens ingezonden voor de crash?
ze zijn in de crash gebleven zeker :P
(spotterke had toen gezegt dat wegens de weersomstandigheden de wedstrijd verplaatst werd :wink: )
Van volgende personen heb ik al snowpics: :wink:
:arrow: James007
:arrow: Groentje
:arrow: Rafmaninov
:arrow: OO-MSS
:arrow: Tim
:arrow: Davy
:arrow: Hoera
:arrow: ThomSten
:arrow: D_Loc
:arrow: 55erke

10 stuks dus al! :wink: Maar ik zou er graag meer hebben! Dus inzenden die handel! :wink:

-> fotowedstrijdhgbtf@gmail.com
Bert

Bericht door Bert »

Er zitten er al tussen die hier niet meer langskomen :?
Justinian

Re: Snowpics

Bericht door Justinian »

Trainspotterke schreef:De winter zit er weer eens op, weliswaar met ietsje minder sneeuw als vorig jaar, maar de laatste twee weken konden we toch niet klagen.

Ik vermoed dat er al velen ondertussen sneeuwfoto's hebben, en die mogen dus nu ook opgestuurd worden voor de volgende wedstrijd over treinen in de sneeuw! :wink:

Kies je beste Snowpic uit en stuur die op naar fotowedstrijdhgbtf@gmail.com ! :wink:
Hopelijk mag ik een grote respons verwachten.
Mensen die al een snowpic ingestuurd hebben, mogen deze nog altijd wisselen als ze willen. Morgen maak ik de namen bekend van wie al een snowpic ingestuurd heeft! :wink:

De inzendingen lopen tot en met woensdag 22 maart! :wink:
En vanaf wanneer mogen we stemmen? Liebver niet de 1e zaterdag van April, dan ben ik verhinderd... :cry:
Bert

Bericht door Bert »

Je krijgt verschillende dagen om te stemmen :wink:
Plaats reactie