spotter gezocht

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
KurtDS

Re: spotter gezocht

Bericht door KurtDS »

Iemand gisteren rond 15u15 HLE 2802 met benelux 9240 richting Brussel gespot ter hoogte van de werf te Duffel?
Zou graag die foto zien, was mn eerste dienst met Traxx:)

Grts
Tux

Re: spotter gezocht

Bericht door Tux »

Wie was er vrijdag ochtend rond 10.30 aan het spotten voor het station van Beervelde? Ik reed IC 3030 met stellen 186, 984 en 761

Grtz
Kenny

Re: spotter gezocht

Bericht door Kenny »

Zijn er hier fotografen die vandaag (04/03/2010) de lijn 35 hebben bezocht? :D
Ik en men collega reden in de Class 66 6607 naar Aken West en zijn een 4-tal spotters tegengekomen.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Re: spotter gezocht

Bericht door 5307 »

Ik stond te Zelzate. Weliswaar zag ik maar 1 persoon in de cabine...

Hier heb je mijn versie van de foto. De zon was op het moment de trein langsreed net achter een wolk verdwenen. :(

http://www.bfoto.be/foto.php?id=3219

Mattias
junior

Re: spotter gezocht

Bericht door junior »

Meestal rijd ik 's nachts en ik zie weinig spotters, met uitzondering van gisteren en ik reed onder de zon, dus nam ik de gelegenheid om te vragen:
Ik reed gisteren (24.03.2010) met de 2826, de dienst 10u tot 19u, zijn gefotografeerd door spotters in Aken West, Diest, Deurne, Zichem, Heist op den Berg ...
Als u akkoord gaat om uw foto's te delen contact met mij opnemen via prive bericht of in dit bericht.
PeterBrz

Re: spotter gezocht

Bericht door PeterBrz »

junior schreef:Meestal rijd ik 's nachts en ik zie weinig spotters, met uitzondering van gisteren en ik reed onder de zon, dus nam ik de gelegenheid om te vragen:
Ik reed gisteren (24.03.2010) met de 2826, de dienst 10u tot 19u, zijn gefotografeerd door spotters in Aken West, Diest, Deurne, Zichem, Heist op den Berg ...
Als u akkoord gaat om uw foto's te delen contact met mij opnemen via prive bericht of in dit bericht.
Hoi Junior,

Je hebt prijs :D ik was er eentje, ik stond te Diepenbeek :D deze locatie is je precies ontglipt :D
Zo te zien was het een rit vol spotters gisteren :lol: echt wel veel hé :D
Plots dacht ik dat ik een 2826 had gefotografeerd :D en jawel, touch!
De claxon heb ik ook goed gehoord :D amai!

stuur me maar een PB met je mailadres, dan stuur ik het originele bestand even door :wink:

Grtz, Peter
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: spotter gezocht

Bericht door Bibke »

PeterBrz schreef:
junior schreef:Meestal rijd ik 's nachts en ik zie weinig spotters, met uitzondering van gisteren en ik reed onder de zon, dus nam ik de gelegenheid om te vragen:
Ik reed gisteren (24.03.2010) met de 2826, de dienst 10u tot 19u, zijn gefotografeerd door spotters in Aken West, Diest, Deurne, Zichem, Heist op den Berg ...
Als u akkoord gaat om uw foto's te delen contact met mij opnemen via prive bericht of in dit bericht.
Hoi Junior,

Je hebt prijs :D ik was er eentje, ik stond te Diepenbeek :D deze locatie is je precies ontglipt :D
Zo te zien was het een rit vol spotters gisteren :lol: echt wel veel hé :D
Plots dacht ik dat ik een 2826 had gefotografeerd :D en jawel, touch!
De claxon heb ik ook goed gehoord :D amai!

stuur me maar een PB met je mailadres, dan stuur ik het originele bestand even door :wink:

Grtz, Peter
Awel, mogen wij de foto niet zien? :wink:
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
PeterBrz

Re: spotter gezocht

Bericht door PeterBrz »

tuurlijk wel :lol:
alleen is ie nu verkleind en kan je er niet echt iets mee doen, vandaar :wink:

HLE 2826- Diepenbeek Station - 24 maart 2010 Afbeelding Groeten, Peter
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Re: spotter gezocht

Bericht door yannickvw »

Iemand vandaag aan het spotten in Antwerpen-Centraal (spoor 6) rond 11uur en nog eens op Luchtbal om half één ongeveer?
Kenny

Re: spotter gezocht

Bericht door Kenny »

Welke mensen zijn wij vandaag tegengekomen in Gentbrugge en Dendermonde? Het gaat over de PB 12 van Crossrail...
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: spotter gezocht

Bericht door trainfreak »

Kenny schreef:Welke mensen zijn wij vandaag tegengekomen in Gentbrugge en Dendermonde? Het gaat over de PB 12 van Crossrail...
Rond welk uur was het?
Er reed vandaag een (Luxemburgse) stomer van Eeklo naar Schaarbeek.
Tussen 10 en 14u (grofweg he)
Kenny

Re: spotter gezocht

Bericht door Kenny »

trainfreak schreef:
Kenny schreef:Welke mensen zijn wij vandaag tegengekomen in Gentbrugge en Dendermonde? Het gaat over de PB 12 van Crossrail...
Rond welk uur was het?
Er reed vandaag een (Luxemburgse) stomer van Eeklo naar Schaarbeek.
Tussen 10 en 14u (grofweg he)
We reden voorbij rond 12u35 te Dendermonde.
5941

Re: spotter gezocht

Bericht door 5941 »

Ik heb de PB 12 in Mechelen op foto gezet om 12.53, want jullie moesten de gemoderniseerde breaks richting Hasselt voor laten en die IR trein naar Leuven.

groeten hans
Bijlagen
IMG_2814.JPG
Jethro

Re: spotter gezocht

Bericht door Jethro »

Gisteren ben ik een keer of 4 spotters tegen gekomen tussen Zeebrugge en Antwerpen Noord en terug... 8)
Wie heeft er mij gezien met de 2019 en een sleep containers?
Toevallig soms iemand van hier?

Spotters worden blijkbaar wel inventiever, eentje stond op een ladder en een ander hoog in de berm op een brug.... :D
Dit moet waarschijnlijk mooie foto's opleveren!
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Re: spotter gezocht

Bericht door yannickvw »

Geen spotter hier die gisteren stond te fotograferen op het perron van Berchem kant Centraal rond 6 uur?
Plaats reactie