spotter gezocht

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: spotter gezocht

Bericht door loic1811 »

ik was met de 3416 onderweg naar turnhout(brussel-turnhout) net na herentals stond er een spotter iemand van op het forum ?
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Re: spotter gezocht

Bericht door 5307 »

Wie was vandaag in Denderleeuw foto's aan het nemen, aan de kant van Gent, samen met 2 andere fotografen?

Ze stonden er met een rode wagen, maar ik heb de personen niet direct herkend.

Iemand van hier? Ik reed met 2139, met 7M4'en...
loic1811
Berichten: 1445
Lid geworden op: 30 dec 2011, 19:20
Locatie: Londerzeel

Re: spotter gezocht

Bericht door loic1811 »

5307 schreef:Wie was vandaag in Denderleeuw foto's aan het nemen, aan de kant van Gent, samen met 2 andere fotografen?

Ze stonden er met een rode wagen, maar ik heb de personen niet direct herkend.

Iemand van hier? Ik reed met 2139, met 7M4'en...
ik denkt dat ik een duitse nummerplaat op die wagen heb gezien ik was net na jou vertrokken in denderleeuw naar erembodegem :)
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Re: spotter gezocht

Bericht door 5307 »

Iemand daarnet tussen De Pinte en Deinze foto's aan het nemen??
Ik kwam er langs met trein 8015 (HLE1832 met 5HV M6)

De fotograaf was met de brommer langsgekomen en kheb hem claxonconcert teruggegeven.

Iemand van hier??
Matth048

Re: spotter gezocht

Bericht door Matth048 »

Deze voormiddag/middag heeft een spotter op de lijn Leuven - Mechelen ter hoogte van Hever de HLR 7870 gefotografeerd. Is dit iemand van hier? De treinbestuurder was een vriend van me.

Indien het iemand van hier is, zou die persoon me dan een berichtje kunnen sturen hier? :-)
robby_r

Re: spotter gezocht

Bericht door robby_r »

Hallo.

Ik werd op dinsdag 07-08-2012 omstreeks 10.30 gefotografeerd door 2 jongelingen op het uiteinde van het lang perron in Gent Dampoort. Ik reed (begeleid door monitor :p) met een lege staaltrein gesleept door Hle 1322 richting Gent Zeehaven.

Iemand hier die zich aangesproken voelt? :)

mvg
Robby
Locomotivo

Re: spotter gezocht

Bericht door Locomotivo »

Vandaag in Denderleeuw en juist voor Munkzwalm spotters gezien. Ik reed met treinnr. 8903 gesleept door HLE 1190. In Denderleeuw rond 16u43 en Munkzwalm rond 17u17. Mocht iemand foto's hebben, kan je dan een berichtje nalaten via het forum?

Dank bij voorbaat.
Grtz.
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Re: spotter gezocht

Bericht door 5307 »

Goeien avond,

Ik kreeg net de vraag van een collega van FBMZ wie er vandaag langs lijn 50a stond??
Hij reed met trein 1537 (Tongeren - Knokke/Blankenberge), met HLE 1866 op kop.
Hij had graag de foto gekregen.

Is / zijn de fotografen van hier?

MVG,
Mattias
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: spotter gezocht

Bericht door Robin »

wie was er gisteren in de namiddag te TW Antwerpen? de persoon had een foto gemaakt van 2809 die los weg reed richting bundel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Droes

Re: spotter gezocht

Bericht door Droes »

Iemand die op 26/10 de E4935 (Antw-Turhout)fotografeerde met de 1864 op kop rond 15u??

2 fotograven die op 29/10 op het perron van Weerde(L27) rond 10u50 de E2809 fotografeerde. 2xMS 800 en de MS 812 op kop.

Hopelijk zijn de spotters hier actief :D Zou de foto's wel eens willen zien :wink:
OMC

Re: spotter gezocht

Bericht door OMC »

Droes schreef:Iemand die op 26/10 de E4935 (Antw-Turhout)fotografeerde met de 1864 op kop rond 15u??

Hopelijk zijn de spotters hier actief :D Zou de foto's wel eens willen zien :wink:
Schuldig :) (@ Mortsel, L27A, 13u58)

Afbeelding
BVG1988
Berichten: 570
Lid geworden op: 11 feb 2012, 20:26
Locatie: Erembodegem Terjoden
Contacteer:

Re: spotter gezocht

Bericht door BVG1988 »

Locomotivo schreef:Vandaag in Denderleeuw en juist voor Munkzwalm spotters gezien. Ik reed met treinnr. 8903 gesleept door HLE 1190. In Denderleeuw rond 16u43 en Munkzwalm rond 17u17. Mocht iemand foto's hebben, kan je dan een berichtje nalaten via het forum?

Dank bij voorbaat.
Grtz.
De treinspotter in Denderleeuw was ik. Sorry voor de late reactie. Ik heb geen foto, maar als je de video wilt, kan ik die wel bezorgen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Droes

Re: spotter gezocht

Bericht door Droes »

OMC schreef:
Droes schreef:Iemand die op 26/10 de E4935 (Antw-Turhout)fotografeerde met de 1864 op kop rond 15u??

Hopelijk zijn de spotters hier actief :D Zou de foto's wel eens willen zien :wink:
Schuldig :) (@ Mortsel, L27A, 13u58)

Afbeelding
Haha fantastisch :D Enorm bedankt, je doet er mij heel veel plezier mee :wink: Hopelijk tot nog eens!!

BTW prachtige site http://www.railmedia.be. Ben echt onder de indruk van Antwerpen C. Een echt kunstwerk!! Petje af man :wink:
OMC

Re: spotter gezocht

Bericht door OMC »

Droes schreef:
OMC schreef: Haha fantastisch :D Enorm bedankt, je doet er mij heel veel plezier mee :wink: Hopelijk tot nog eens!!

BTW prachtige site http://www.railmedia.be. Ben echt onder de indruk van Antwerpen C. Een echt kunstwerk!! Petje af man :wink:
Ja wie weet kom je me daar nog wel eens tegen, sta daar wel vaker als ik moet werken. Bedankt overigens voor het compliment ivm mijn website, ze gaat binnenkort volledig vernieuwd worden met enkele serieuze uitbreidingen, maar ik moet wel 1 ding rechtzetten: de sectie Modelbouw is volledig gevuld met beeldmateriaal van mijn partner in crime, Erwin. Hij is de bouwer van Antwerpen-Centraal en ik kan zeggen dat het in het echt nog veel indrukwekkender toont :wink:
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: spotter gezocht

Bericht door Retard »

Zondag zag ik iemand met een fototoestel en een muts op aan E509 met loc 1842 staan.
Plaats reactie