Vandaag (19-03-2006) is EC Jean Monnet 295 naar Basel getrokken tussen Brussel en Luxemburg met locomotieven 2701 en 2710.
De trein telde echter maar 4 wagons.
MVG
Antoine
overbrenging van een loc ipv een losse rit meevoeren met een trein, doordat ze die ec gebruiken valt da natuurlijk extra op, de bestuurder van dienst liet em dus liever meetrekken dan dat hij op voertuig stond
paar weken terug was het tijdens de week ook zo maar dan maar met 3 rijtuigen
maar de 2de moet eigenlijk de achterste zijn (zo ver mogelijk uit elkaar om wikkelen van de draad te voorkomen), dus hij is in feite maar voor 1/2 goed
SIMPY.be schreef:maar de 2de moet eigenlijk de achterste zijn (zo ver mogelijk uit elkaar om wikkelen van de draad te voorkomen), dus hij is in feite maar voor 1/2 goed
Kan alleen als twee gelijke stuurposten tegen mekaar staan( sp1 tegen 1 of sp2 tegen 2), anders niet mogelijk in UM
SIMPY.be schreef:maar de 2de moet eigenlijk de achterste zijn (zo ver mogelijk uit elkaar om wikkelen van de draad te voorkomen), dus hij is in feite maar voor 1/2 goed
Kan alleen als twee gelijke stuurposten tegen mekaar staan( sp1 tegen 1 of sp2 tegen 2), anders niet mogelijk in UM
SIMPY.be schreef:maar de 2de moet eigenlijk de achterste zijn (zo ver mogelijk uit elkaar om wikkelen van de draad te voorkomen), dus hij is in feite maar voor 1/2 goed
Kan alleen als twee gelijke stuurposten tegen mekaar staan( sp1 tegen 1 of sp2 tegen 2), anders niet mogelijk in UM
in TS (treinschakeling) voor een Nederlandstalige
Frans verstaat toch iedereen:
...Of is dit een ander topic?
er zijn er hier ne hoop die geen frans verstaan en ik had het in het begin ook ni door toen er in brussel zuid over um gesproken werd, ik heb alles in antwerpen geleerd en daar spreken ze enkel van TS