De Gotthardbahn, 125 jaar bestaan

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd bert al verkies ik de versie met het donkere dak :-)
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:joris er reden twee van die loks rond bij de sbb eentje met licht en eentje met een donker dak :-) ik dacht ook eerst da het TEE was maar blijkbaar heb ik me vergist
Als het er nog 2 zijn, zoveel te beter!
Ik wete enkel dat er een beperkt aantal was, en dat er daar enkele van verkocht zijn aan de BLS. Maar er zijn er dus blijkbaar 2. Dan heb ik me ook vergist.
Het is inderdaad een mooie schildering!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Bert schreef:
Joris schreef:Die geluidsmuur stond ook hinderlijk in de weg in Göschenen... Jammer...
Tot zolang ze maar niet té ver oprukt...
Die geluidsmuur staat niet in Göschenen, maar in Steinen. Voor zover ik gezien heb, staat er nog geen geluidsmuur in Göschenen.:wink:
Ik heb het over dat geval op de foto. Lijkt toch hetzelfde type muur te zijn. Voor de andere richting zorgt dat ding ervoor dat je bijna onmogelijk nog veel trein op foto krijgt...
De foto:
Afbeelding
Dit is dus niet meer mogelijk door die stomme muur...
Afbeelding
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Bert

Bericht door Bert »

Joris schreef:Hallo,
Bert schreef:
Joris schreef:Die geluidsmuur stond ook hinderlijk in de weg in Göschenen... Jammer...
Tot zolang ze maar niet té ver oprukt...
Die geluidsmuur staat niet in Göschenen, maar in Steinen. Voor zover ik gezien heb, staat er nog geen geluidsmuur in Göschenen.:wink:
Ik heb het over dat geval op de foto. Lijkt toch hetzelfde type muur te zijn. Voor de andere richting zorgt dat ding ervoor dat je bijna onmogelijk nog veel trein op foto krijgt...
Ah ja, nu begrijp ik je. :) Ik was eventjes verward omdat er enkel maar geluidsmuur zichtbaar was op de foto van de flirt :wink:
In Göschenen hebben we maar een uurtje gebleven zodat we nog eens een trein uit de tunnel zagen komen. :P Veel meer kan je daar toch niet deftig op foto plaatsen.
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

2012 en Bert,

Proficiat met jullie SUPERMOOOIE foto's.Jammer dat ik er niet bij was. :(


Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Bert schreef:In Göschenen hebben we maar een uurtje gebleven zodat we nog eens een trein uit de tunnel zagen komen. :P Veel meer kan je daar toch niet deftig op foto plaatsen.
Vanop de oude autolaadkaai heb je nog wel een mooi zicht, dan is er nog de plaats waar ik stond (zie foto's) en dan vlak voor de tunnel. Het station heeft dus wel enkele mogelijkheden, die natuurlijk niet op kunnen tegen bvb Wassen.
Wij hebben er al enkele keren overnacht, en het is wel leuk om tijdens het wachten op het eten snel wat foto's te gaan nemen!
Vorbeeldje van de autolaadkaai:
Afbeelding
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Hebben jullie toevallig de ARZ Freccia delle Puglie naar Lecce niet gezien?
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Plaats reactie